نادر انصاری:

والیبال ساحلی متکی به ساحل نیست

۱۳۹۷/۰۴/۲۸ - ۱۷:۱۲:۳۲
کد خبر: ۷۳۱۰۹۰
دبیر سازمان ساحلی فدراسیون والیبال گفت: والیبال ساحلی نیازمند به ساحل نیست و بیشتر متکی به ماسه بوده ولی شهرهای ساحلی امکان فعالیت بهتری را دارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نادر انصاری در حاشیه برگزاری مسابقات مینی والیبال ساحلی با بیان اینکه ۳۲ تیم در این دوره از رقابت ها شرکت کردند، بیان کرد: این بازی ها نخستین تجربه نونهالان والیبالیست در ساحل بوده و با توجه به سیاست های سازمان که گسترش والیبال ساحلی در رده های سنی است،این رقابت ها نقطه عطفی بوده تا این بازیکنان جذب والیبال ساحلی شوند تا پشتوانه سازی در تیم های ملی پایه صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه خیلی از تیمهای شرکت کننده از شهرهای ساحلی نیستند و بازیکنان و استعداد های ساحلی خوبی در این تیم ها بودند این نشان دهنده این بوده که والیبال ساحلی حتما نیازمند به ساحل نیست و بیشتر متکی به ماسه بوده ولی شهرهای ساحلی امکان فعالیت بهتری را دارند.

دبیر سازمان ساحلی فدراسیون والیبال با اعلام اینکه اردوی استعدادیابی والیبال ساحلی در آینده نزدیک آغاز می شود‌، خاطرنشان کرد: بازیکنان و استعدادهای برتر در مسابقات رده های سنی به اردوهای استعدادیابی دعوت می شوند تا پشتوانه سازی خوبی برای تیم های ملی پایه صورت بگیرد.

انصاری با اشاره به میزبانی استان مازندران از رقابت های مینی والیبال ساحلی قهرمانی کشور، افزود: وضعیت میزبانی از لحاظ امکانات خوابگاهی، زمین و مسائل فنی بسیار مطلوب بوده است.

وی از برگزاری رقابت های قهرمانی کشور در رده های سنی خبر داد و گفت: با توجه به ایجاد وقفه برگزاری مسابقات رده های سنی در سال های اخیرسازمان ساحلی تمرکز بیشتری در برگزاری مسابقات رده های سنی خواهد داشت. مسابقات نوجوانان ساحلی قهرمانی کشور از ۱۵ مرداد به میزبانی استان تهران، جوانان ساحلی قهرمانی کشور از ۲۲ مرداد به میزبانی استان گیلان و امیدهای ساحلی قهرمانی کشور در شهریور ماه برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز