اکبر عباسی ملکی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

فتحی گزینه مناسبی برای استقلال است/ نمی‌دانم گسترش فولاد چه اصراری برای برگرداندن شجاعیان دارد!

۱۳۹۷/۰۴/۲۹ - ۱۴:۰۳:۳۷
کد خبر: ۷۳۱۲۰۸
فتحی گزینه مناسبی برای استقلال است/ نمی‌دانم گسترش فولاد چه اصراری برای برگرداندن شجاعیان دارد!
رییس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: مطمئن هستیم نصیرزاده با تعامل ورزشی که با باشگاه استقلال خواهد داشت مانع هرگونه مشکلی در خصوص حضور شجاعیان در جمع آبی‌پوشان خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، داریوش شجاعیان، بازیکن موفق استقلال اکنون به دلیل مصدومیت نمی‌تواند برای آبی‌پوشان به میدان برود. هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل گسترش فولاد در مصاحبه اخیر خود درباره شجاعیان، بازیکن سابق این تیم، گفت: شرطی در قرارداد انتقال شجاعیان وجود داشت که امضای مسئولان باشگاه استقلال هم پای آن بوده است. باشگاه استقلال 200 میلیون تومان بابت انتقال شجاعیان به ما بدهکار بود که این پول هم گویا به حساب باشگاه گسترش واریز شد ولی ما آنرا برگرداندیم.  باشگاه گسترش فقط شجاعیان را می خواهد.

اکبر عباسی ملکی، رییس هیات مدیره باشگاه استقلال درباره این خبر در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: هرگز نصیرزاده چنین کاری نخواهد کرد. وی استاد و از بزرگان ورزش است. ما علاقه بسیاری به آقای نصیرزاده داریم و مطمئن هستیم وی با تعامل ورزشی که با باشگاه استقلال خواهد داشت مانع هرگونه مشکلی در خصوص حضور شجاعیان در جمع آبی‌پوشان خواهد شد. البته شجاعیان تا 6 ماه مصدوم است، نمی‌دانم گسترش فولاد چه اصراری برای برگرداندن این بازیکن دارد؟

عباسی ملکی درباره حضور امیرحسین فتحی به عنوان سرپرست باشگاه استقلال، بیان کرد: حضور فتحی بسیار برای استقلال مناسب است. اکنون آقای فتحی در حال مذاکره با جباروف و تیام در ترکیه است و امیدوارم استقلال با حضور فتحی به موفقیت‌های بیشتری برسد تا هواداران خوشحال شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز