سرپرست فدراسیون گلف در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تیم ملی وودبال به هشتمین دوره مسابقات جهانی اعزام می‌شود/ امید داریم نسبت به دوره‌های گذشته شرایط بهتری را رقم بزنیم

۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۱:۴۷:۴۱
کد خبر: ۷۳۱۴۷۴
سرپرست فدراسیون گلف گفت: تیم ملی وودبال ایران فردا به هشتمین دوره مسابقات وودبال جهانی در تایلند اعزام می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بهروز منتقمی، سرپرست فدراسیون گلف در گفتگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: تیم ملی وودبال ایران فردا به  هشتمین دوره مسابقات وودبال جهانی در تایلند اعزام می شود.

وی ادامه داد: این مسابقات در رده سنی آزاد و در دو بخش بانوان و آقایان با حضور 8بازیکن  به صورت تیمی و انفرادی استروک پلی و فروی پلی 2لغایت 8 مرداد  درشهر   چیانگ مای  برگزار می شود.

منتقمی با اشاره به اینکه این سومین دوره اسیت که تیم ایران به این مسابقات اعزام می شود افزود: امید زیادی داریم که در این رقابت‌ها نسبت به دوره‌های گذشته شرایط بهتری را رقم بزنیم ما در دوره قبلی رقابت‌ها در 2016 کره‌جنوبی در بخش آقایان و بانوان به مقام پنجم دوبل رسیدیم و در بخش انفرادی هم یک طلای فنی‌ترین بازیکن توسط بهناز قدس بدست آمد.

وی با بیان اینکه همزمان با این مسابقات دهمین مسابقات اپن بین المللی تایلند نیز برگزار می شود اظهار داشت: در حاشیه مسابقات سعیدی رییس انجمن وودبال کشور نشست مشترکی با روسای فدراسیون جهانی و آسیایی وودبال خواهد داشت.

منتقمی ضمن اشاره به آمادگی بازیکنان ایران خاطرنشان کرد: پیش از اعزام یک اردوی انتخابی در مجموعه ورزشی انقلاب و اردوی آمادگی باتوجه به  تشابه شرایط اقلیمی  با محل مسابقات در شهرستان رودبار برگزار شد.

مسابقات جهانی وودبال هر دو سال یکبار برگزار می شود و این رشته ورزشی دارای فدراسیون جهانی و آسیایی  می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز