روزهای متفاوت در انتظار وحید؛

مبلغ قرارداد امیری با ترابوزان اسپور مشخص شد

۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۵:۳۷:۱۷
کد خبر: ۷۳۱۶۴۴
مبلغ قرارداد امیری با ترابوزان اسپور مشخص شد
بازیکن تیم ملی ایران امروز به تیم ترابوزان اسپور پیوست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، وحید امیری، بازیکن ملی پوش فصل گذشته پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی به تیم فوتبال ترابوزان اسپور پیوست.

این بازیکن 30 ساله چپ پای تیم ملی ایران با ترابوزان قرارداد دو ساله امضا کرد. وی بعد از انجام تست‌های پزشکی امروز به صورت رسمی به این تیم پیوست. امیری بعد از امضای قرارداد با ترابوزان، گفت: در این مراسم دیدم تیم شهر ترابوزان هواداران بسیاری دارد. با این تیم در آینده کارهای بسیار مهمی انجام خواهیم داد.

خیربین حاجی صالح اغلو، از مدیران باشگاه ترابوزان در این مراسم، گفت: به مدت یک ماه با وحید امیری مذاکرات بسیاری داشتیم. بازیکن چپ پای تیم ملی ایران بالاخره به تیم ما پیوست. ما در بخش هافبک چپ با کمبود مواجه بودیم که این بازیکن را از کشور دوست و برادرمان ایران تامین کردیم و مطمئن هستم با حضور امیری شرایط بسیار خوبی داریم.

وی ادامه داد: ایرانیان بسیاری به عنوان توریست به ترکیه می‌آیند و این امر باعث می‌شود که امیری احساس تنهایی نمی‌کنند. ترکیه و ایران شباهت‌های بسیاری به هم دارند و به همین دلیل در کمترین زمان این بازیکن با شریط ترکیه عادت خواهد کرد. 

این مسئول افزود: انشا الله عملکرد وحید امیری همان طوری باشد که مورد نظر کادرفنی و باشگاه است. دوست داشتیم این انتقال در ابتدای فصل صورت گیرد اما به دلیل مشکلاتی که برای باشگاه به وجود آمد این انتقال اکنون صورت گرفت. در خط دفاعی به یک الی دو بازیکن نیاز داریم تا در فصل پیش وروی نقاط ضعف ترابوزان در خط دفاعی برطرف شود. 

میزان قرارداد وحید امیری با تیم ترابوزان:

دستمزد در سال اول 750 هزار یورو

دستمزد در سال دوم 650 هزار یورو

دستمزد مدیر برنامه‌ 140 هزار یورو

قرارداد وحید امیری با این تیم تا سال 2020 است. تیم فوتبال ترابوزان فصل گذشته با 55 امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز