مربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان:

امیدواریم مجوز حضور در رقابت‌های میکس جارکارتا را دریافت کنیم/ برای آمادگی روانی بانوان اهمیت خاصی قائل هستیم

۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۹:۱۵:۰۳
کد خبر: ۷۳۲۳۵۰
امیدواریم مجوز حضور در رقابت‌های میکس جارکارتا را دریافت کنیم/ برای آمادگی روانی بانوان اهمیت خاصی قائل هستیم
مربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان گفت: امیدواریم مجوز حضور در رقابت های میکس جارکارتا را دریافت کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، زهرا میربابایی، مربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان، در پایان نخستین مرحله اردوی آمادگی ملی پوشان، گفت: در این اردو علاوه بر دو ملی پوش اعزامی به رقابت های پاراآسیایی جاکارتا، از پنج ورزشکار هوش میانه (ID) نیز دعوت کردیم.

میربابایی افزود: نهایتا بعد برگزاری مسابقات انتخابی دو ورزشکار ID انتخاب شدند و برای ادامه ی تمرینات در اردو باقی ماندند.

وی با اشاره به حضور ورزشکاران هوش میانه در اردوی پاراآسیایی تصریح کرد: ورزشکاران انتخاب شده، خود را برای رقابت های تنیس روی میز ID در سال آینده آماده می کنند و تمرینات جداگانه ای به آن ها داده می شود.

وی درخصوص وضعیت دو ملی پوش اعزامی به رقابت های پاراآسیایی تاکید کرد: در این اردو با برگزاری روزانه دو نوبت تمرین، تلاش کردیم ضمن تمرکز بر مسائل تکنیکی و تاکتیکی به مباحث روانشناسی توجه داشته باشیم و به دلیل اهمیتی که برای این آموزش ها قائل هستیم، در اردوی بعد نیز درخواست روانشناس کرده ایم.

مربی تیم تنیس روی میز بانوان ادامه داد: در این مرحله، مجید احتشام زاده اسطوره از پیشکسوتان و قهرمانان تنیس روی میز نیز از اردو و تمرینات ملی پوشان بازدید کرد و به آن ها برای تمرینات و آمادگی جاکارتا انگیزه و دلگرمی خاصی داد.

زهرا میربابایی در پایان خاطرنشان کرد: در فاصله بین اردوها، تمرینات فشرده ای را برای ملی پوشان اعزامی به جاکارتا در نظر گرفته ایم و امیدواریم بتوانیم علاوه بر رقابت های انفرادی، مجوز حضور در مسابقات میکس را نیز دریافت کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز