مریم منظمی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کشتی کلاسیک یک رشته نوپا است/ زمانی که علاقه بانوان را مشاهده کردیم تصمیم گرفتیم مسابقات لیگ را راه اندازی کنیم

۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۳:۱۸:۳۲
کد خبر: ۷۳۲۴۷۱
کشتی کلاسیک یک رشته نوپا است/ زمانی که علاقه  بانوان را مشاهده کردیم تصمیم گرفتیم مسابقات لیگ را راه اندازی کنیم
نایب رئیس بانوان فدراسیون کشتی گفت: کشتی کلاسیک یک رشته نوپا است، ولی در این میان هر چقدر پیش رفتیم علاقه مندی بانوان به کشتی افزایش یافت، همچنین سطح فنی مسابقات هم بالا رفته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مریم منظمی، نایب رئیس بانوان فدراسیون کشتی، درباره برگزاری اولین دوره لیگ کشتی کلاسیک بانوان به خبرنگار برنا گفت: ابتدا باید بگویم، کشتی کلاسیک بانوان یک سال است که فعالیت‌اش را شروع کرده ما  6 ماه نخست سال را به تربیت مربی اختصاص دادیم و  این دوره های آموزشی را با استفاده از مربیان خارجی آغاز کردیم، استقبال خوبی هم از آن شد، و اواخر سال هم مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی را برگزار کردیم.

منظمی افزود: کشتی کلاسیک یک رشته نوپا است، ولی در این میان هر چقدر پیش رفتیم علاقه مندی بانوان به کشتی افزایش یافت، همچنین سطح فنی مسابقات هم بالا رفته است. زمانی که ما این علاقه مندی در بانوان را مشاهده کردیم تصمیم گرفتیم مسابقات لیگ را راه اندازی کنیم تا این رقابت ها به صورت پیوسته برگزار شود. بدون شک این نوع برنامه ریزی و برگزاری مسابقات علاوه بر ارتقاء سطح فنی ورزشکاران به تجربه داوران هم کمک می کند.

منظمی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از اتفاقات ویژه‌ای که در لیگ بانوان رخ داد این بود که ما در این یک سالی که مسابقات مختلف را برگزار می کردیم از داوران خارجی استفاده می کردیم اما خوشبختانه ما برای این مسابقات 4 داور خانم که توانسته بودند مدرک بین المللی داوری خود را کسب کنند، کار قضاوت را در لیگ برعهده گرفتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز