سیدمحمد موسوی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تلاش می‌کنیم در جاکارتا نماینده شایسته‌ای باشیم/ بازیکنان تازه‌وارد به تیم ملی ثابت کردند از توانایی بالایی بهره‌مند هستند

۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۳۳۰۴۶
تلاش می‌کنیم در جاکارتا نماینده شایسته‌ای باشیم/ بازیکنان تازه‌وارد به تیم ملی ثابت کردند از توانایی بالایی بهره‌مند هستند
سرعتی زن تیم ملی والیبال گفت: سعی می کنیم در این مدت باقی مانده تا مسابقات حداقل به مرز آمادگی برسیم تا در مسابقات نماینده شایسته ای باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سید محمد موسوی، سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران درباره شرایط اردوهای تیم ملی و حضور در بازی های آسیایی جاکارتا به خبرنگار برنا گفت: لیگ جهانی سختی را پشت سر گذاشتیم، سفرهای زیاد و مسافت های طولانی کمی بچه ها را خسته کرد اما در حال حاضر بعد از ریکاوری کوتاهی که داشتیم با شرایط بهتر و انگیزه بیشتری تمرینات را پیگیری می کنیم، با توجه به این که تایم زیادی هم تا مسابقات آسیایی باقی نمانده مجبور هستیم تمرینات را فشرده تر و منسجم تر برگزار کنیم.

وی افزود: ابتدا بازی های ساده ای داریم که می توان گفت به نوعی بازی تدارکاتی برای تیم به حساب می آید، اما در ادامه سخت تر می شود و باید به مصاف تیم های قوی برویم، در این مدت باقی مانده تا مسابقات تلاش می کنیم حداقل به مرز آمادگی برسیم و در مسابقات نماینده شایسته ای باشیم.

موسوی در پاسخ به این سوال که والیبال ایران در بازی های آسیایی مدافع عنوان قهرمانی است و آیا این انتظار قهرمانی کار را برای تیم سخت نمی کند؟ گفت: بله، کار سختی در جاکارتا داریم، تیم هایی مانند چین و ژاپن برای قهرمانی می آیند، در این مدت هم تدارکات خوبی انجام دادند، اما ما هم برای قهرمانی می رویم و سعی می‌کنیم از عنوان قبلی خود دفاع کنیم.

او درخصوص جوانگرایی صورت گرفته در تیم ملی عنوان کرد: این جریان اتفاق خوبی بود، روح تازه ای به تیم دمیده شد، خوشبختانه تیم سرحالی داریم، بازیکنان جوان با این که در لیگ ملت ها خوب ظاهر شدند و عملکرد خوب داشتند اما کم تجربه هستند و باید میدان های بیشتری راتجربه کنند تا به پختگی کامل برسند.

وی در پایان یادآور شد: البته نه باید گفت جوانگرایی به هر قیمتی، چون برخی بازیکنان حتی ممکن است به بدنه تیم آسیب برسانند، ولی خوشبختانه بازیکنان تازه وارد به تیم ملی ثابت کردند که از توانایی و استعداد خوبی برخوردار هستند چون بعد از ورود به تیم خیلی زود با پیشنهادهای تیم های اروپایی و غیره روبرو شدند و آینده خوبی برای این بازیکنان پیش بینی می کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز