در تمام سطوح فدراسیون این حضور باید پررنگ شود؛

محمدیان: ۴۰ درصد وررزشکاران رشته رزمی بانوان هستند

۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۴:۲۶:۴۴
کد خبر: ۷۳۳۴۱۱
محمدیان: ۴۰ درصد وررزشکاران رشته رزمی بانوان هستند
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به آمار چهل درصدی بانوان ورزشکار رشته رزمی ابراز امیدواری کرد در تمام سطوح فدراسیون نیز این حضور پررنگ بانوان محقق شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فریبا محمدیان در مجمع سالیانه فدراسیون ورزش های رزمی صرفه جویی و توزیع هدفگرایانه منابع در این فدراسیون را مورد تقدیر قرار داد و گفت: با رعایت صرفه جویی حتی می توانیم بهره وری را نیز بالا ببریم.

محمدیان همچنین با اشاره به آمار چهل درصدی بانوان ورزشکار این رشته ابراز امیدواری کرد در تمام سطوح فدراسیون نیز این حضور پررنگ بانوان محقق شود.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان نقش فدراسیون در برنامه های اوقات فراغت جوانان را که از سیاست های کلان ورزش کشور است، ستایش کرد و گفت: این فدراسیون در افزایش سهم ورزش در اوقات فراغت عملکرد بسیار خوبی داشته است.

وی توزیع منابع فدراسیون ها از طرف وزارت ورزش و جوانان را با رعایت رویکرد عادلانه دانست و با تقدیر از نقش هیات های استانی در توسعه این رشته در کشور گفت: هیات های استانی می توانند از نفوذ خود برای غنی سازی خزانه هیات بهره ببرند و با تدبیر و تلاش از منابع سرگردان به سود هیات خود به شکل قانونی استفاده کنند.

محمدیان در بخش دیگری از سخنانش ماده ٨٨ اجاره اماکن ورزشی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: تلاش همه معاونین وزارت ورزش جوانان این است که استان ها با رعایت قوانین زیر نظر سازمان های نظارتی بتوانند بطور کامل پاسخگوی نیاز قهرمانی هیأت های استانی هم باشند تا وضعیت مدال آوری آسیب نبیند.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان توانمند سازی فدراسیون ورزش های رزمی برای کسب کرسی های بین المللی رامورد تاکید قرارداد و گفت: این فدراسیون که با مدیریت تحولگرا پیش می رود شایسته است از فرصت های مهم برای کسب کرسی های بین المللی هم برای پیشرفت این رشته بهره ببرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز