معاون رییس جمهور در امور بانوان :

زنان ورزشکار توانسته‌اند پرچم کشور را در مسابقه‌های مهم به اهتزاز درآورند/ کم‌تحرکی باعث افت شاخص سلامت در بین زنان جامعه شده است

۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۶:۵۷:۰۴
کد خبر: ۷۳۳۵۱۱
زنان ورزشکار توانسته‌اند پرچم کشور را در مسابقه‌های مهم به اهتزاز درآورند/ کم‌تحرکی باعث افت شاخص سلامت در بین زنان جامعه شده است
معصومه ابتکار گفت:زنان ورزشکار با تمام محدودیت‌هایی که دارند بویژه در بخش نابینایان و کم‌بینایان ثابت کردند که این محدویت‌ها مانعی جلوی پای آن‌ها نیست و برای پیشرفت کشور از هر فرصتی استفاده کرده‌اند و توانسته‌اند پرچم کشور را در مسابقه‌های مهم به اهتزاز درآورند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، معصومه ابتکار  امروز طی نشستی که با مدال‌آوران نابینا و کم‌بینای زنان در رشته‌های دو و میدانی، گلبال، وزنه‌برداری و اسکی در دفتر کار ابتکار برگزار شد، گفت: برای من جای خوشحالی است که امروز در نزدیک شما قهرمانان و مدال‌آوران نابینا و کم‌بینای کشور هستم. دولت توجه ویژه به ورزش بانوان بویژه پارالمپیک و ورزشکاران نابینا و کم‌بینا دارد و تلاش شده در این حوزه سرمایه‌گذاری خوبی صورت بگیرد. یقینا باید استعدادها در این رشته‌ها شناسایی و سرمایه‌گذاری خوبی صورت بگیرد.
 
وی افزود: زنان ورزشکار با تمام محدودیت‌هایی که دارند بویژه در بخش نابینایان و کم‌بینایان ثابت کردند که این محدویت‌ها مانعی جلوی پای آن‌ها نیست و برای پیشرفت کشور از هر فرصتی استفاده کرده‌اند و توانسته‌اند پرچم کشور را در مسابقه‌های مهم به اهتزاز درآورند و این نمادی از صبر و استقامت شما ورزشکاران نابینا و کم‌بینا است.
 
معاون رییس جمهور در امور بانوان خاطرنشان کرد: باید قدر توانمندی‌های خود را بدانید که توانسته‌اید با محدودیت‌هایی که دارید ا فتخارات خوبی را برای کشور به ارمغان بیاورید و مسیر سخت و دشواری را پشت سر بگذارید. ما می‌دانیم چه مشکلاتی برای ورزشکاران نابینا، کم‌بینا بویژه در شهرستان‌ها و مناطق دور افتاده کشور وجود دارد. تلاش ما بر این است که بتوانیم این محدودیت‌ها را مرتفع کنیم و امکانات خوبی را برای پیشرفت ورزشکاران نابینا و کم‌بینا قرار دهیم تا شما بتوانید در جهت موفقیت گام‌های بهتری بردارید.
 
ابتکار تصریح کرد: من تلاش خواهم کرد در جهت قرار دادن امکانات بهتر و فراهم شدن شرایط بهتر برای شما ورزشکاران نابینا و کم‌بینا با وزیر ورزش و جوانان رایزنی داشته باشم و قطعا در این نشست ضرورت توجه به این فدراسیون و بانوان نابینا و کم‌بینا را مورد توجه قرار خواهم داد.
 
وی گفت: امروز کم‌تحرکی بویژه در جامعه زنان زیاد است و همین مساله باعث افت شاخص سلامت در بین زنان جامعه کشور شده است. به هر صورت برای از بین بردن کم تحرکی ورزش فرصت بسیار خوبی برای زنان ا ست که امیدواریم از این فرصت به نحو احسن استفاده کنیم.
 
در پایان این مراسم از مدال‌آوران کم‌بینا و نابینا با ارائه لوح تقدیر توسط ابتکار و طاهره طاهریان عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک تقدیر به عمل آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز