علیرضا اکبرپور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استقلال برای موفقیت به همدلی احتیاج دارد/ شعار دادن هواداران کار درستی نبود/ نام استقلال و پرسپولیس از بازیکنان بزرگ‌تر است

۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۰:۰۶:۴۴
کد خبر: ۷۳۴۲۰۸
استقلال برای موفقیت به همدلی احتیاج دارد/ شعار دادن هواداران کار درستی نبود/ نام استقلال و پرسپولیس از بازیکنان بزرگ‌تر است
بازیکن پیشین استقلال گفت: استقلال و پرسپولیس دو باشگاه بزرگ ایران هستند و بزرگی این دو باشگاه به خاطر وجود هواداران بی‌شماری است که در سراسر کشور وجود دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علیرضا اکبرپور، بازیکن پیشین استقلال درخصوص عملکرد آبی‌پوشان در اولین بازی لیگ هجدهم صحبت کرد.

اکبرپور در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به تساوی استقلال مقابل پیکان در هفته اول اظهار داشت: بازی اول همیشه برای تیم‌ها سخت است چون بعد از یک دوره آماده‌سازی و بدنسازی بازی خود را انجام می‌دهند و چند ماه از لیگ دور بوده‌اند. در تیم استقلال هم شرایط به همین گونه است و نفرات جدیدی به تیم اضافه شده‌اند که تازه در ترکیب تیم قرار گرفته‌اند. آبی‌پوشان در یکی دو ماه اخیر با شرایط سختی مواجه بوده‌اند و نمی‌توان انتظار داشت در اولین بازی عیار واقعی تیم مشخص شود.

وی در ادامه افزود: نکته حائز اهمیت در بازی روز گذشته حضور جوان‌هایی بود که تازه به تیم اضافه شده‌اند که با جان و دل مقابل پیکان بازی کردند ولی چیزی که در این دیدار کاملا مشخص بود ضعف استقلال در خط حمله است و نتوانستند جایگزین خوبی برای تیام انتخاب کنند. استقلال به مهاجمی احتیاج دارد که خودش را در موقعیت گل قرار دهد و این مشکل اصلی آبی‌پوشان بود. جوان‌ها در بازی روز گذشته خوب ظاهر شدند ولی نمی‌توان انتظار داشت که بازیکنان کم تجربه‌ای که اکثرشان برای اولین بار در آزادی بازی می‌کردند بتوانند نتیجه بازی را عوض کنند.

بازیکن اسبق آبی‌پوشان با اشاره به وضعیت موجود این تیم خاطرنشان ساخت: استقلال در این برهه از زمان بازیکن بزرگ می‌خواهد که بتواند هم در لیگ برتر و هم در لیگ قهرمانان آسیا به کمک این تیم بیاید. با توجه به اینکه استقلال در جمع هشت تیم آسیا قرار دارد و باید با تیم‌ بزرگی به نام السد بازی کند نمی‌توان به ترکیب جدید استقلال فقط تکیه کرد و باید با خرید چند بازیکن نقاط ضعف را ترمیم کنند.

اکبرپور همچنین درخصوص اتفاقاتی که در بازی روز گذشته استقلال مقابل پیکان افتاد و شعارهایی که برخی از هواداران استقلال سر دادند اظهار داشت: شرایط استقلال شرایط خوبی نیست ولی نباید اینطور باشد که هواداران بخواهند به شخصی شعار بدهند. درست است که هواداران فشار زیادی را تحمل می‌کنند و دو سال است که قهرمانی تیمشان را ندیده‌اند ولی با فحاشی و شعار دادن چیزی درست نمی‌شود و باید در این روزهای سخت همه به استقلال کمک کنیم. با توجه به تغییراتی که در یک هفته اخیر در بحث مدیریتی این باشگاه افتاده هواداران بیشتر از هر زمان دیگری نگران آینده این تیم هستند ولی باید صبور بود و به این تیم زمان داد. مسئولین باید این موضوع را مدنظر داشته باشند که به خواسته هوداران اهمیت داده شود.

وی در پایان گفت: استقلال و پرسپولیس دو باشگاه بزرگ ایران هستند و بزرگی این دو باشگاه به خاطر وجود هواداران بی‌شماری است که در سراسر کشور وجود دارد. بازیکنان زیادی به این دو تیم آمده و رفته‌اند ولی بزرگی این دو باشگاه همچنان باقی است. هواداران باید به امید روزهای خوب از تیم استقلال حمایت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز