ستار همدانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

شفر می‌تواند آینده روشنی را برای استقلال رقم بزند/ هواداران صبور باشند

۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۳۴۴۸۰
مربی سابق استقلال گفت: روی‌هم‌رفته ۵۰ تا ۶۰ درصد تیم استقلال نسبت به فصل گذشته تغییر داشته و قطعاً طول خواهد کشید و زمان خواهد برد تا بازیکنان جدید به هماهنگی لازم دست پیدا کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ستار همدانی، مربی سابق استقلال درباره بازی نخست این تیم در لیگ که به تساوی بدون گل مقابل پیکان انجامید به خبرنگار برنا گفت: ابتدا باید نکته مهمی را درباره لیگ هجدهم بیان کنم و آن هم این است که اکثر تیم‌ها به دلیل تحت تاثیر قرار داشتن جو فوتبالی کشور از رقابت های جام جهانی دیر بسته شدند و استقلال هم از این قاعده مستثنی نیست، متاسفانه استقلال ناخواسته تغییرات بنیادی را در درون خود داشت، رفتن تیام و چپاروف، مجید حسینی و.... در کنار آن آسیب دیدگی چندین بازیکن می توان گفت: روی‌هم‌رفته ۵۰ تا ۶۰ درصد تیم استقلال نسبت به فصل گذشته تغییر داشته و قطعاً طول خواهد کشید و زمان خواهد برد تا بازیکنان جدید به هماهنگی لازم دست پیدا کنند.

بخش دیگری از صحبت‌های هافبک ملی پوش سال‌های گذشته استقلال پیرامون مسابقات آسیایی بود وی در این باره اظهار داشت: استقلال باشگاه کوچکی نیست که نبود یکی دو بازیکن بخواهد تاثیر منفی روی تیم بگذارد اما باید این را در نظر داشته باشیم که در همین بازی دیروز روح الله باقری، سجاد آقایی و اللهیار صیادمنش بازیکنانی بودند که نشان دادند در آینده می توانند برای استقلال مهره های خوبی باشند و فکر می کنم باید به کادر فنی زمان بدهیم تا شفر بتواند  آینده روشنی را برای استقلال رقم بزند.

کاپیتان اسبق استقلال در ادامه خطاب به هواداران گفت: هواداران باید صبور باشند و بدانند که تیم جدیدی در حال ساخته شدن است، من از تلاش مدیران قبلی استقلال تقدیر می‌کنم اما ای کاش آنها زمانی که وقت داشتند تکلیف تیام و چپاروف و بسیاری دیگر از ستاره ها را روشن می‌کردند.

او درمورد پیش بینی اش از بازی ذوب آهن خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن تیم یکدست و خوبی است که توانست در هفته نخست نساجی را پشت سر بگذارد اما ما هم استقلال هستیم و بسیار خوشبین هستم که آبی پوشان هفته به هفته بهتر شوند و امیدوارم استقلال با دست پر از اصفهان به تهران برگردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز