فرشاد پیوس در گفتگو با خبرگزاری برنا:

سرخپوشان می‌توانند به جمع چهار تیم برتر آسیا صعود کنند/ به هت‌تریک قهرمانی پرسپولیس امیدوار هستم

۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۵:۰۴:۰۲
کد خبر: ۷۳۴۹۲۷
سرخپوشان می‌توانند به جمع چهار تیم برتر آسیا صعود کنند/ به هت‌تریک قهرمانی پرسپولیس امیدوار هستم
پیشکسوت نامدار باشگاه پرسپولیس معتقد است با توجه به تقویت سرخ‌پوشان در نیم فصل می‌توان به هت‌تریک قهرمانی این تیم امیدوار بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فرشاد پیوس، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، درباره برتری  پرسپولیس مقابل پدیده مشهد در هفته نخست لیگ برتر، به خبرنگار برنا گفت: پیروزی در هفته نخست روحیه خوبی به بازیکنان تزریق می‌کند، البته با توجه به اینکه اکثر تیم‌ها در شرایط بدنسازی هستند الان نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم بازی‌های خوبی ببینیم. روی هم رفته  پرسپولیس خیلی خوب مقابل پدیده ظاهر شد و سه امتیاز با ارزش کسب کرد.

وی  افزود: پرسپولیس برای برد وارد زمین شده بود و همین اعتماد به نفس تاثیر بسزایی در عملکرد بازیکنان دارد، در بازی پدیده  از همان ابتدا علیپور و نعمتی با دوندگی و تلاش زیاد توانستند فرصت های خوبی روی دروازه حریف ایجاد کنند و یک پنالتی خیلی زود به دست آمد که زمینه ساز  کسب سه امتیاز این بازی بود.

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران درباره بازی حساس پرسپولیس مقابل الدحیل تصریح کرد: همه ما می‌دانیم پرسپولیس چند بازیکن کلیدی خود را از دست داده و ای کاش دوستان قبل از رفتن شرایط حساس باشگاه را در نظر می‌گرفتند. به هرحال موضوع مهم این است که به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات باشگاه نتوانسته جایگزینی برای آنها  جذب کند از این رو ما نیمکت قوی سال گذشته را نداریم اما معتقدم برانکو کارش را بلد است و می‌تواند با همین بضاعت هم بهترین عملکرد و نتایج را در لیگ قهرمانان آسیا کسب کند و عبور از سد الدحیل نشدنی نیست و بچه‌ها می‌توانند به جمع چهار تیم برتر آسیا صعود کنند.

کاپیتان سال‌های نه‌چندان دور پرسپولیس پیرامون هت‌تریک قهرمانی پرسپولیس در لیگ هجدهم خاطرنشان کرد: به‌نظر من پرسپولیس می‌تواند شانس نخست قهرمانی در لیگ باشد. البته مدعیان لیگ امسال کم نیستند و می‌بینیم برخی تیم‌ها هزینه‌های زیادی برای جذب بازیکن انجام داده‌اند اما با توجه به تقویت پرسپولیس در نیم فصل می‌توان به هت‌تریک قهرمانی امیدوار بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز