روز ملی انتقال خون را تبریک می‌گویم؛

جلالی: بازی حساسی با سایپا داریم/ حس خوبی به دایی دارم

۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۴۸:۰۴
کد خبر: ۷۳۶۰۳۶
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: سعی می‌کنیم از فرصت‌هایمان در این بازی استفاده کنیم که نتیجه خوبی بگیریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی با سایپا، اظهار داشت: سه ماه پیش 7 اردیبهشت با سایپا آخرین بازی‌مان را انجام دادیم و گل‌های زیادی را از دست دادیم. نسبت به آن بازی شرایط متفاوتی داریم سعی می‌کنیم از فرصت‌هایمان در این بازی استفاده کنیم که نتیجه خوبی بگیریم.

جلالی گفت: توقع زیادی خودمان از خودمان داریم بازی‌های سنگینی هم پیش‌رو داریم می‌خواهیم جایگاه خوبی پیدا کنیم و برایش هم مبارزه کنیم، بازی با سایپا یک بازی حساس است لازم است که در مورد این بازی و حس درونی خوبی که نسبت به علی دایی دارم آن را بیان کنم از زمانی که او بازیکن من بوده حس خوبی دارم.

وی درمورد اینکه ارزیابی شما از هفته اول لیگ چیست، گفت: در هفته اول لیگ نمی‌توان تحلیل درستی از تیم‌ها داشت فقط می‌توان گفت که کدام تیم‌ها کدام بازیکنان را داشتند یا نداشتند و در کجا بهتر بودند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درمورد اینکه امسال جام ملت‌ها برگزار می‌شود و همچنین بازی‌های آسیایی را هم در پیش داریم و شما 4 بازیکن در تیم امید دارید، گفت: امسال به نظر من شرایط سختی وجود دارد لیگ با 16 تیم شروع می‌شود اما با 16 تیم به نظر من تمام نمی‌شود زیرا چالش‌های زیادی وجود دارد. خود ما 4 بازیکن در تیم امید داریم که اگر آنها را داشتیم از سه تای آنها در بازی فردا استفاده می‌کردم با این حال به خاطر قولی که به حمید استیلی دادم و به او گفتم که ما کنار شما هستیم با او همکاری می‌کنم. من به استیلی گفتم هر چند بازیکنی که می‌خواهید از تیم ما انتخاب کنید و نگران نباش و ما کمال همکاری را با او داریم.

وی افزود: حتی دیروز به این 4 بازیکن که می‌خواستند شب تمرین بیایند گفتم  که به مراسم بدرقه بروید حتی از آنها خواستم سر بازی هم نیایند و این تمرکزشان را روی تیم امید بگذارند اما امسال سال راحتی برای هیچ کس نیست نه برای مربیان، نه بازیکنان، نه باشگاه‌ها و نه حتی سازمان لیگ. همه ما باید خیلی سنجیده حرکت کنیم تا بتوانیم این لیگ را به سرانجام برسانیم.

جلالی با اشاره به روز ملی انتقال خون، گفت: روز ملی انتقال خون را تبریک می‌گویم و امیدوارم که همه طیف وسیع جوانان ما و آنهایی که فوتبال بازی می‌کنند به خیل عظیم اهداکنندگان خون اضافه شوند و سلامتی خود را هم حفظ کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز