مشارکت جامعه ورزش کشور در کمپینحمایت از کالای ایرانی در آستانه بازی‌های آسیایی؛

ورود رسمی بیش از یکصد قهرمان، پیشکسوت، مربی، داور و خبرنگار ورزشی به کمپین حمایت از کالای ایرانی

۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۰۹:۲۳
کد خبر: ۷۳۶۰۵۰
ورود رسمی بیش از یکصد قهرمان، پیشکسوت، مربی، داور و خبرنگار ورزشی به کمپین حمایت از کالای ایرانی
بیش از یکصد نفر از قهرمانان، پیشکسوتان، مربیان، داوران و خبرنگاران ورزشی به کمپین حمایت از کالای ایرانی پیوستند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سال 1397 از سوی مقام معظم رهبری به نام "حمایت از کالای ایرانی" نامگذاری شده است که جامعه ورزش کشور و در راس آن وزارت ورزش و جوانان نیز به دلیل گستردگی مخاطبان برای تحقق شعار سال برنامه هایی را تدوین و اقدامات موثری را هم انجام داده بطوریکه ابلاغ های مختلفی به منظور حمایت از کالای ایرانی برای فدراسیون های ورزشی، ادارات کل ورزش و جوانان استان ها صادر شده است تا عرصه ورزش کشور نیز محل تجلی منویات مقام معظم رهبری باشد.

در این بین و در حاشیه مراسم بدرقه کاروان ورزشی ایران اعزامی به بازی های آسیایی 2018 جاکارتا به صورت رسمی کمپین "حمایت از کالای ایرانی" تشکیل شد و بیش از یکصد نفر از قهرمانان ورزشی کشورمان پیشکسوتان، مربیان، داوران و خبرنگاران ورزشی نیز با امضای خود وارد این کمپین شدند. جامعه ورزش با استقبال گسترده خود از کمپین حمایت از کالای ایرانی در آستانه بازی های آسیایی جاکارتا حمایت از رونق اقتصادی ایران را به منصه ظهور رساند.

آنچه مسلم است وزارت ورزش و جوانان همچنین کمیته ملی المپیک نیز برای حضور کاروان ایران در جاکارتا با اتخاذ تصمیماتی چون استفاده از پروازهای داخلی همچنین بهره گیری از تولیدات ایرانی برای البسه کاروان، گام های ارزنده ای برای حمایت از کالای ایرانی برداشته بودند. با تشکیل این کمپین قطعا می توان از این پس نقش پررنگ تر جامعه ورزش در حمایت از کالای ایرانی را بیشتر از قبل نیز مشاهده کنیم. جامعه ورزش با تشکیل کمپین حمایت از کالای ایرانی می تواند نقش ارزنده ای در برون رفت از چالش های اقتصادی و به وجود آمدن رونق اقصادی ایفا کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز