در آغاز لیگ هستیم احتیاج مبرم به این سه امتیاز داریم؛

دایی: فردا مقابل استادمان مجید جلالی درس پس می‌دهیم

۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۳:۲۵:۵۳
کد خبر: ۷۳۶۰۶۱
دایی: فردا مقابل استادمان مجید جلالی درس پس می‌دهیم
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: پیکان همیشه از تیم‌های خوب لیگ ما است و سال پیش هم نتایج خوبی را کسب کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال سایپا در هفته‌ دوم لیگ برتر فوتبال، فردا ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه شهر قدس مهمان پیکان است.

علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: ما فردا یک بازی سخت و مهم مقابل پیکان داریم. پیکان همیشه از تیم‌های خوب لیگ ما است و سال پیش هم نتایج خوبی را کسب کرد. آن‌ها توانستند در بازی اول مقابل استقلال یک امتیاز بگیرند. ما فردا مقابل استادمان مجید جلالی درس پس می‌دهیم. او استاد من است. با توجه به این که در آغاز لیگ هستیم احتیاج مبرم به این سه امتیاز داریم.

او افزود: ان‌شاءالله جایگاهمان در جدول رده‌بندی را تثبیت کنیم. تمرینات خوبی داشتیم اما متاسفانه دو، سه بازیکن مصدوم داریم که امیدوارم به بازی مقابل پیکان برسند. در بازی آخر فصل قبل در زمین شهر قدس به سختی توانستیم پیکان را شکست دهیم. امیدوارم فردا با یک بازی خوب پیکان را شکست دهیم. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. مطمئن باشید که از تمام نقاط زمین برای ضربه زدن به حریف استفاده می‌کنیم. ان‌شاءالله فردا بتوانیم فوتبال بهتری نسبت به بازی اول نشان دهیم. ما در بازی اول خوب بازی نکردیم.

دایی درباره فعالیت سایپا در فصل نقل و انتقالات گفت: فصل نقل و انتقالات تازه برای ما آغاز شده است. در برخی پست‌ها نقطه ضعف داریم.

او در پاسخ به این سوال که آیا هدف این تیم کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است، توضیح داد: خیلی زود است که راجع به این موضوع صحبت کنیم اما یکی از اهداف ما رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا است. هدف ما این است که نسبت به پارسال نتیجه بهتری بگیریم. اگر خودمان خوب کار کنیم، قهرمانی دور از دسترس نیست. ما اهداف بزرگی داریم که ان‌شاءالله با بازیکنان جوانی که اضافه کردیم به این موفقیت برسیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره احتمال حضور کی روش روی نیمکت الجزایر بیان کرد: ان‌شاءالله کی‌روش بماند و تیم ملی را هدایت کند اما راجع به این که بهترین گزینه کیست، کسانی هستند که بهتر از من و شما فکر می‌کنند و آن‌ها تصمیمات لازم را می‌گیرند.

دایی در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهادی برای خارجی یا داخلی بودن سرمربی احتمالی تیم‌ملی فوتبال دارد یا نه، گفت: در ادامه من پیشنهادی ندارم چون نه سر پیازم نه ته پیاز. من دوست دارم که کی‌روش بماند و تیم‌ملی را در جام ملت‌های آسیا هدایت کند.

او در ادامه درباره نام‌گذاری هفته دوم لیگ برتر برای اهدای خون، اظهار کرد: من اهدای خون را انجام می‌دهم که هر دفعه بی‌سر و صدا بوده است منتها دفعه آخر گیر افتادم و پرسروصدا شد. بنظرم اهدای خون می‌تواند به سلامت جامعه کمک کند به این خاطر که کسی که خون می‌دهد باید خیلی از مسائل را رعایت کند و از خیلی‌ چیزها فاصله بگیرد. با این کار می‌توانیم هم خودمان را سالم نگه داریم و هم به بیمارانی که خون می‌خواهد، کمک کنیم.

سرمربی سایپا در مورد اینکه محمد رضا اخباری از باشگاه سایپا گلایه کرده که تکلیفش را روشن نمی‌کنند، اظهارداشت: متأسفانه برخی خودشان را به کوچه علی چپ می‌زنند. اخباری جزء گزینه‌های ما بود. تمام اعضای کادر فنی من هم با جدایی او مخالف بودند اما این اخباری بود که دست ما را در پوست گردو گذاشت و هنوزم که هنوزه من پیگیر وضعیت او در باشگاه هستم و از باشگاه می‌پرسم وضعیت اخباری چه شد ، ما منتظریم تا تکلیف او مشخص شود.  من شنیدم که او مصاحبه کرده اما حرف‌هایش را نخواندم. آنطور که شنیده‌ام و حرف‌هایی که زده شاید از روی ناآگاهی بوده، همه مردم می‌دانند که تمرینات سایپا چه زمانی شروع شد اما اخباری تنها کسی بود که از روز اول در تمرینات ما حضور نداشت. او یکبار هم سراغ کادر فنی نیامد. بحث من باشگاه نیست، بلکه کادر فنی تصمیم گیرنده اول و آخر است اما یکبار هم نزد ما نیامد. بعد از ۴-۵ روز مدیر برنامه‌هایش به سرپرست تیم ما پیامک زد که اخباری در اسپانیا تشریف دارد. 

دایی با اشاره به اتفاقات گذشته عنوان کرد: خانواده اخباری نزد آقای درویش آمدند و گفتند که اجازه بدهید او به تیم دیگری برود و می‌خواهد که پیشرفت کند، در تاریخ ۲۷ خردادماه او نامه‌ای به باشگاه نوشت و درخواست جدایی کرد. درویش این مسائل را به من اطلاع داد من هم گفتم که اخباری می‌تواند برود و به باشگاه اعلام کردم. از ۲۷ خردادماه او درخواست جدایی کرد. بعد از نشست هم می‌توانم این نامه را به شما نشان بدهم. ضمن اینکه اخباری گفته من ۱۳ سال در سایپا بوده‌ام. والا من زمانی که در سایپا حضور داشتم و این تیم را قهرمان کردم اسمی از اخباری نشنیده بودم، شاید او در تیم پایه‌ها بوده است. 

وی افزود: من نام اخباری را با تراکتورسازی شنیدم. او بیشتر در تراکتورسازی گلری کرده است، اصلاً یادم نیست که او در سایپا بوده باشد که می‌گوید ۱۳ سال برای سایپا زحمت کشیده. او ۲ سال در تراکتورسازی به سربازی رفته بود ضمن اینکه می‌توانید عملکردش را هم بررسی کنید. اخباری دروازه‌بان اول من بوده اما متأسفانه عملکردش درون دروازه باعث نیمکت نشین شدنش شد. برای من چه فرقی می‌کند که اخباری دروازه‌بان منچستر یونایتد باشد یا از تشتک‌سازی ورامین آمده باشد، هرکسی که خوب باشد و به تیم کمک کند از او استفاده می‌کنم. اخباری ۲۷ خرداد تقاضای جدایی داده و تا امروز تکلیف ما را مشخص نکرده است. من باید از اخباری ناراحت باشم که تکلیفم را مشخص نکرده است. تیم سایپا امسال در لیگ قهرمانان آسیاست، من باید دروازه‌بان بگیرم، چه باید بکنم؟ او مسئله را کش‌دار کرد و اکنون دیگر دروازه‌بان ایرانی نیست که او را جذب کنیم و مجبورم که سراغ گلر خارجی بروم و آنطور هم که مدیر برنامه‌هایش پیامک زده به اسپانیا رفته بود. ۲۷ خرداد کجا که ما با جدایی او موافقت کردیم و امروز که ۱۰ مرداد است کجا. چقدر من را الاف کرده؟ این آقا باشگاه را الاف کرده است. تاکنون راجع به این مسئله حرف نزده بودم.

دایی در مورد اینکه قرار است علیرضا حقیقی را جذب کنید، گفت:  ابتدا باید تکلیف اخباری مشخص شود. آقای اخباری که می‌گوید ۱۳ سال برای باشگاه زحمت کشیده آیا باشگاه نباید از انتقال او چیزی گیرش بیاید؟ حق رشد و فلان و ... چه می‌شود؟ یکی بگوید. او هم خدا را می‌خواهد هم خرما را. او می‌خواهد از سایپا برود و چیزی هم ندهد. می‌گوید ۱۳ سال برای سایپا زحمت کشیده بعد ۲ سال هم در تراکتورسازی به سربازی رفته است. این ۱۳ سال که باشگاه برایش سرمایه گذاری کرده چه می‌شود؟ این سوالات را از اخباری بپرسید تا ببینیم چه جوابی می‌دهد. ۲۷ خرداد با دست خط خودش نامه درخواست جدایی داده و گفته می‌خواهم بروم تا پیشرفت کنم، ما هم گفتیم بفرما برو پیشرفت کن اما تا امروز که ۱۰ مرداد است تکلیف ما را مشخص نکرده است. من باید ابتدا تکلیف اخباری را مشخص کنم و بعد سراغ دروازه‌بان دیگری بروم. اگر ۲۷ خرداد ایشان جدا می‌شد من یک دروازه‌بان می‌آوردم و با او کار می‌کردم تا آماده شود و از او استفاده می‌کردم. او یک بار هم سر تمرین نیامد چرا بازیکنی که با باشگاه یکسال قرارداد دارد یک بار هم سر تمرین نیامده است؟ ایراد کار از ما نیست، ایراد از این است که وقتی با بازیکنی تمرین می‌کنیم و ۲ ماه با او تمرین می‌کنیم روز قبل از بازی به دفتر مدیرعامل باشگاه می‌رود.

دایی درمورد اینکه وضعیت رضا اسدی چه شد و قصه او به کجا رسید، گفت: قصه او هم مشخص است. الان همه شما افتخار می‌کنید که جهانبخش با فلان مبلغ به برایتون انگلیس رفته است اما من مانده‌ام که مگر می‌شود یک بازیکن بگوید من می‌خواهم به دانمارک بروم آن هم با مبلغ ۵۰ هزار یورو که باید به این و آن هم درصد بدهد و شاید ۲۰ هزار یورو نصیبش شود. من با اسدی حرف زدم، به او گفتم آقا رضا زحمت بکش، تو توانایی آن را داری که به تیم ملی برسی، وقتی از تیم ملی به تیم دیگری بروی خیلی مهم‌تر است، با یک شخصیت دیگری به تیم دیگری می‌روی. ۲ ساعت با او صحبت کردم اما روزی که مدیرعامل با من کار داشت به دفتر مدیرعامل رفتم و دیدم که او در دفتر مدیرعامل نشسته است، من ۵ بار هم به دفتر مدیرعامل نرفته‌ام. فاصله تمرین تا دفتر مدیرعامل ما هم زیاد نیست اما متأسفانه یکسری چیزها آدم در زندگی می‌بیند، تکلیف او هم مشخص است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز