رکسانا رازقیان:

آب‌های خروشان غیر قابل پیش بینی است/ رقابت سختی پیش‌رو داریم

۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۳۷:۲۸
کد خبر: ۷۳۶۰۸۵
آب‌های خروشان غیر قابل پیش بینی است/ رقابت سختی پیش‌رو داریم
ملی پوش اسلالوم آب های بانوان پیش از اعزام به بازی های آسیایی گفت: کار سختی در رقابت ها پیش رو داریم اما از همه توانمان برای گرفتن بهترین نتیجه استفاده می کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رکسانا رازقیان، قایقران تیم ملی اسلالوم آب های خروشان در کایاک یکنفره نماینده کشورمان در بازی های آسیایی جاکارتا، بیان کرد: با توجه به این که تمرینات و مسابقات اسلالوم آب های خروشان در پیست های جریان دار مانند رودخانه انجام می شود و در حال حاضر کشور ما در معرض خشکسالی قرار گرفته و این موضوع باعث شده رودخانه ها شرایط مناسبی برای تمرین نداشته باشند به همین دلیل تمرینات تحت تاثیر این وضعیت قرار گرفت. به دلیل عدم دسترسی به پیست مناسب بصورت شخصی تمریناتی در ایتالیا و لهستان داشتم که تجربه های بسیار خوبی بدست آوردم.

رازقیان با اشاره به این که اسلالوم آب های خروشان بانوان رشته ای نو پا در ایران است، گفت: در جاکارتا رقابت سختی خواهیم داشت و نمایندگان کشورهای آسیای شرقی سخت ترین رقبای ما هستند که سابقه بسیاری در این رشته دارند در حالی که پیست جاکارتا تازه ساخته شده و میزبان مسابقه ای نبوده به همین دلیل شناختی از آن نداریم و قایقرانانی که تجربه بیشتری دارند در این شرایط بهتر عمل می کنند اما آب های خروشان غیر قابل پیش بینی است و ما همه تلاشمان را برای کسب بهترین نتیجه می کنیم.

وی در پایان افزود: تیم 3 روز قبل از آغاز مسابقه وارد پیست می شود و این زمان کمی است برای تمرین و آشنایی با پیستی که هیچ شناختی از آن نداریم اما با انگیزه بالا و تلاش امیدوارم بهترین نتیجه را بدست آوریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز