پیکان –سایپا؛

دربی خودروسازان لیگ برتری

۱۳۹۷/۰۵/۱۱ - ۰۸:۴۹:۵۲
کد خبر: ۷۳۶۲۲۱
دربی خودروسازان لیگ برتری
تیم فوتبال پیکان به مصاف دایی و شاگردانش خواهد رفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال پیکان امروز و در یکی از دیدارهای حساس هفته دوم به مصاف دایی و شاگردانش خواهد رفت.

پیکان تهران- سایپا تهران- ساعت: ‌20:45‌ ورزشگاه:  شهداء شهر قدس تهران

‌داور: سیدوحید کاظمی

کمکها: سعید قاسمی و قهرمان نجفی

مستطیل سبز:

در هفته اول لیگ هجدهم شاگردان جلالى در اولین دیدار برابر استقلال تهران بازى را با نتیجه صفر -صفر به پایان رسانند و با توقف استقلال در خانه 1 امتیاز خوب را دشت کردند، آنها در حال حاضر با  ١ تساوى بدون گل درپی کسب نخستین برد خود در لیگ هستند. آقامعلم فوتبال ایران و شاگردانش در تیم فوتبال پیکان در دومین خود در حالی به مصاف دیگر تیم خودروساز لیگ برتر می روند که به لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی به سر می برند و جلالی نیز در صحبت های پیش از بازی برای نکته تاکید کرده است.

در طرف مقابل تیم فوتبال سایپا در اولین بازى خود در رقابت هاى لیگ برتر موفق شد تیم فوتبال سپیدرود رشت را با نتیجه ٣ بر صفر شکست دهد و صدر شین جدول رقابت ها شود.شاگردان دایى تا به اینجاى رقابت ها موفق شدند ١ برد و ٣ گل زده را در کارنامه خود به ثبت برسانند و البته آنها به عنوان یکی از نمایندگان ایران در جام باشگاه های آسیا منتظر فرصتی هستند تا بتوانند صدرنشینی خود را در لیگ ادامه دهند و این مهم بی تردید تنها با برد پیکان محقق خواهد شد، جدال خودروسازان لیگ برتری همواره بازی های جذابی بود و باید دید این بار آیا آقا معلم می تواند دایی و تیم پر انگیزه اش را متوقف کند یا خیر؟

ستاره این دیدار:

پیکان:

مهدی شیری

سایپا:

مهدی ترابی

غایبان این دیدار:-

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز