سپیدرود رشت یک- سپاهان اصفهان۶

خط و نشان زردهای دیار زاینده‌رود برای رقبا

۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۱:۴۰:۳۶
کد خبر: ۷۳۶۷۵۸
خط و نشان زردهای دیار زاینده‌رود برای رقبا
سپاهان با پیروزی پرگل برابر سپیدرود آن‌هم در رشت برای سایر رقبایش خط و نشان کشید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ دیدار سپیدرود رشت و سپاهان اصفهان یک جنگ کاملا نابرابر بود. تیم جوان خداداد عزیزی که با شرایط عجیبی لیگ هجدهم را شروع کرد از سپاهانی میزبانی کرد که ستاره‌های بزرگی را به خدمت گرفته بود و با هدایت امیر قلعه‌نویی مدعی قهرمانی است.

سپاهان به‌رغم اینکه در خانه حریف و مقابل هواداران سپیدرود به میدان رفته بود، در کل بازی بر توپ و میدان احاطه داشت و توانست 6 بار دروازه قرمزهای شهر رشت را باز کرده و به یک پیروزی باارزش دست یابد.

سجاد شهباززاده (7 و 55)، ساسان انصاری (23 و 27)، مهرداد محمدی (39) و محمد ایران‌پوریان (65) گلزنان تیم قلعه‌نویی در این بازی بودند تا زردهای دیار زاینده‌رود با آتش بازی خود خط و نشان جدی برای حریفان‌شان بکشند.

البته قرمزهای شهر رشت در دقیقه 77 توسط حسین ابراهیمی و از روی نقطه پنالتی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد اما این گل هم نتوانست از غم شکست سنگین خانگی بکاهد.

نکته حائزاهمیت این بازی درگیری شدید خداداد عزیزی، سرمربی سپیدرود، با هواداران تیمش بود که به اخراج خداداد از بازی انجامید اما او حاضر به ترک نیمکت نبود اما پس از گذشت چند دقیقه و با پادرمیانی سایرین، خداداد راضی شد به رختکن برود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز