مهم نیست من کجا بازی می‌کنم فقط شرایط تیم اهمیت دارد؛

نعمتی: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است/ در قهرمانی هت‌تریک می‌کنیم

۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۲۲:۵۵:۱۳
کد خبر: ۷۳۶۷۷۴
نعمتی: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است/ در قهرمانی هت‌تریک می‌کنیم
بازیکن تیم پرسپولیس گفت: شرایط بدنی خوبی داریم و امیدوارم که هفته‌های آینده هم این شرایط ادامه داشته باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم پرسپولیس امروز در هفته دوم لیگ برتر با نتیجه سه بر صفر مقابل فولاد به برتری رسید و سیامک نعمتی دو گل از سه گل تیمش را به ثمر رساند. سیامک نعمتی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی تیمش برابر فولاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا را شکر امروز یکی از بازی‌های خوب پرسپولیس را دیدیم. متاسفانه کمال کامیابی‌نیا را در دقایق ابتدایی از دست دادیم. اما شیوه بازی‌مان تغییر نکرد و توانستیم خوب بازی کنیم و به گل‌ هم برسیم.

او درباره آمادگی این روزهای خودش گفت: خدا را شکر می‌کنم. این زحمت همه بازیکنان و کادر فنی است. شرایط بدنی خوبی داریم و امیدوارم که هفته‌های آینده هم این شرایط ادامه داشته باشد. ما بازیکنان خوبی از دست دادیم اما پرسپولیس همیشه پرسپولیس است. همین گونه ادامه می‌دهیم تا در قهرمانی هت‌تریک کنیم و در آسیا هم موفق شویم.

نعمتی درباره جابه‌جایی پستش به خاطر مصدومیت کمال هم گفت: من هم در پست مهاجم و هم در پست هافبک بازی کرده‌ام. مهم نیست من کجا بازی می‌کنم فقط شرایط تیم اهمیت دارد.

او در مورد بازی با الدحیل هم بیان کرد: ان‌شاءالله در زمین حریف نتیجه خوبی بگیریم. ما در تهران می‌توانیم آن‌ها را شکست دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز