سپیده توکلی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مدال گرفتن در بازی‌های آسیایی کار آسانی نیست/ امیدوارم روند رو به رشد ورزش بانوان در آینده نیز با حمایت‌های مسئولین تداوم داشته باشد

۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۷:۳۰:۰۰
کد خبر: ۷۳۹۶۱۷
مدال گرفتن در بازی‌های آسیایی کار آسانی نیست/ امیدوارم روند رو به رشد ورزش بانوان در آینده نیز با حمایت‌های مسئولین تداوم داشته باشد
رکورددار پرش ارتفاع گفت: بانوان ورزشکار در این مدت ثابت کردند که هم پای آقایان می توانند دلاوری کنند و مدال های با ارزشی را برای کشورمان به ارمغان بیاورند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رکورددار پرش ارتفاع و هفتگانه تیم ملی دوومیدانی جمهوری اسلامی ایران درخصوص میزان آمادگی خود پیش از اعزام به بازی های آسیایی جاکارتا در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: روزهای آخر تمرینات را سپری می کنم، رقابت من در مسابقات از تاریخ 5 شهریور  شروع می شود، بنابراین زمان زیادی باقی نمانده و تقریبا به مرز آمادگی رسیدم. در این مدت باقی مانده نیز تلاش می کنم با آمادگی کامل خودم را به مسابقات برسانم.

ملی پوش کشورمان ادامه داد: شناخت خوبی از تمام حریفانم دارم، من سابقه 2 دوره حضور در بازی های آسیایی را در کارنامه ورزشی خود دارم، در دوره قبل در ماده هفتگانه شرکت کردم و این بار در ماده پرش ارتفاع، اصلی ترین رقیبان من نماینده کشورهای ازبکستان و چین هستند.

توکلی درباره شانس کسب مدال توسط ملی پوشان در بازی های آسیایی بیان کرد: مدال گرفتن در بازی های آسیایی کار آسانی نیست. ما قبلا به غیر از لیلا رجبی در بخش دوومیدانی بانوان کسی را نداشتیم که در چنین میدان بزرگی مدال کسب کرده باشد. قطعا، هم من و هم الهام کاکلی تلاش می کنیم این افتخارات گذشته دوومیدانی را تکرار کنیم. هرچند که به نظرم جا داشت برای بانوان دوومیدانی کار سهمیه بیشتری تعلق بگیرد، امیدوارم حضور در این رقابت ها همراه با اتفاقات خوب باشد.

دارنده مدال طلای مسابقات داخل سالن آسیا در پایان خاطر نشان کرد: ورزش بانوان درطول این دهه رشد بسیار چشمگیری داشته است، طوری که امسال یک سوم از ورزشکاران اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا را بانوان تشکیل می دهد، این آمار نشان دهنده نگاه ویژه به ورزش بانوان است، البته بانوان در این مدت ثابت کردند که هم پای آقایان می توانند دلاوری کنند و مدال های با ارزشی را برای کشورمان به ارمغان بیاورند، امیدوارم روند رو به رشد در سال های آینده زیر سایه حمایت مسئولین ادامه داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز