تمرین پرسپولیس برگزار شد؛

مرور درس اتحاد در ورزشگاه شهید کاظمی

۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۹:۳۲:۳۵
کد خبر: ۷۳۹۶۳۳
مرور درس اتحاد در ورزشگاه شهید کاظمی
تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز شنبه را در ورزشگاه شهید کاظمی با حضور هواداران برگزار کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان تمرین امروز را از ساعت 18:30 دقیقه در سالن بدنسازی ورزشگاه شهید کاظمی شروع کردند. هواداران از ساعاتی قبل از آغاز تمرین در ورزشگاه حضور یافتند تا از تیم خود و قهرمان فوتبال ایران حمایت کنند و درس اتحاد را بار دیگر مرور کنند. هوا گرم اما زمین چمن ورزشگاه سایه بود و هواداران روی سکوها آماده حمایت و تشویق از تیم محبوب خود بودند.

برانکو پیش از آغاز تمرین در زمین حضور یافت و موانع و آدمک‌ها را در زمین قرار داد و پس از آن با اصحاب رسانه و هواداران خوش و بش کرد. همه چیز در سکوت است و همه آماده حضور بازیکنان سرخپوش از سالن بدنسازی به زمین چمن برای تشویق هستند. سرخپوشان با تشویق پر شور هواداران وارد زمین شدند و ورزشگاه شور و حال خاصی به خود گرفت.

هواداران پس از تشویق تیم به شعارهایی همچون؛ «پرسپولیس قهرمان، اتحاد اتحاد» و «پرسپولیس قهرمان میشه، خدا میدونه که حقشه» و... پرداختند. مرور کارهای تاکتیکی بخش بعدی تمرین امروز بود و پس از آن، بازیکنان در گروه های مختلف به دویدن در طول زمین روی آورده و تمرین به پایان رسید. سرخپوشان فردا صبح تمرین می کنند و بعدازظهر در دیداری دوستانه به میدان می روند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز