نایب رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر خبر داد؛

سومین اردوی تیم ملی بانوان از فردا آغاز می‌شود

۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۰۹:۱۷:۵۴
کد خبر: ۷۴۰۵۶۵
سومین اردوی تیم ملی بانوان از فردا آغاز می‌شود
نایب رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر گفت: تورنمنت تایلند فرصت مغتنمی برای بانوان بسکتبالیست پیش از پاراآسیایی است، سومین اردوی تیم ملی بانوان از فردا آغاز می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مریم دهستانی، نایب رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر بانوان کشورمان در خصوص سومین اردوی آماده سازی و انتخابی تیم ملی گفت: سومین اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان با دعوت از ۱۴ ورزشکار، از فردا در تهران آغاز می شود.

دهستانی تاکید کرد: این اردو علاوه بر ادامه ی روند آماده سازی ملی پوشان، به منزله ی انتخابی نهایی نفرات اعزامی به تورنمت تایلند و بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا است و دو ورزشکار از این ترکیب حذف خواهند شد.

وی افزود: تمام تیم هایی که سال ۹۶ درتورنمنت انتخابی بسکتبال با ویلچر آسیا، اقیانوسیه شرکت کرده بودند در این مسابقات نیز حضور دارند والبته کره جنوبی هم به آنها اضافه شده و حضور در این مسابقات فرصت مغتنمی برای بانوان بسکتبالیست پیش از جاکارتا است.

نایب رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر تصریح کرد: منتظریم که در این اردو ویلچرهای تولید شده به دست ملی پوشان برسد تا تست های نهایی نیز پیش از اعزام بانکوک صورت بگیرد.

مریم دهستانی، داور بین المللی بسکتبال با ویلچر، درخصوص همراهی ورزشکاران در تورنمنت بانکوک گفت: در این مسابقات، به دعوت کمیته برگزاری به عنوان داور به قضاوت می پردازم و آذر همایون پور نیز به عنوان سرمربی هدایت ملی پوشان را به عهده دارد.

سومین اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان از ۲۴ مرداد تا یکم شهریور به سرمربیگری، آذر همایون‌پور از زنجان و مربیگری مهری یوسف‌زاده از خراسان رضوی برگزار می شود.

فتانه پورآت، مهسا سعادت، فاطمه عسگری (خراسان‌رضوی)، ناهید کرمی، ندا فراستی، سمیه کهزادپور (فارس)، لیلا عباسی، سحر حیدری، لیلا ملکی، رقیه امیری، ثریا نوری (زنجان)، زهرا حبیبی (اردبیل)، مهدیه خاکباز، رقیه سلطانی (یزد)، ملی پوشان مدعو به این اردو هستند.

شراره شجاعی، مربی بدنساز و محدثه کاظمی نیز به عنوان سرپرست تیم را همراهی می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز