حامد امیری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تصویب اساسنامه کمیته ملی پارالمپیک کار بسیار پسندیده ای بود/ این اتفاق نوید روزهای خوب را برای ورزش جانبازان و معلولان می‌دهد

۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۱:۱۴:۰۷
کد خبر: ۷۴۱۸۲۳
تصویب اساسنامه کمیته ملی پارالمپیک  کار بسیار پسندیده ای بود/ این اتفاق نوید روزهای خوب را برای ورزش جانبازان و معلولان می‌دهد
عضو تیم ملی پارادوومیدانی کشورمان گفت: ورزش جانبازان و معلولین یکی از شاخه ها ورزشی است که همیشه در میادین مدال آور بوده است، البته ورزشکاران این حوزه همیشه مشکلات خاص خود را داشتند اما این اتفاق نوید روز های خوب را برای ورزش جانبازان و معلولین می دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حامد امیری دارنده مدال نقره دوومیدانی پرتاب وزنهF55 در رقابت های ریو، درباره تصویب اساسنامه کمیته ملی پارالمپیک به خبرنگار برنا گفت: اتفاق بسیار خوبی بود که بالاخره بعد از سالها این اساسنامه در مجلس شورای اسلامی تصویب شد و  کمیته ملی المپیک از پار المپیک جدا شد. اتفاقی که بدون شک باعث پیشرفت ورزش جانبازان و معلولان خواهد شد.

وی اضافه کرد:رییس کمیته ملی پارالمپیک نیز در تحقق این اتفاق تلاش بسیار کردند که به خاطر عملکرد خوب او بسیار تشکر می‌کنم، این اقدام در دولت دوازدهم کار بسیار پسندیده ای بود؛ ورزش جانبازان و معلولان یکی از شاخههای ورزشی است که همیشه در میادین بین‌المللی مدال آور بوده است، البته ورزشکاران این حوزه همیشه مشکلات خاص خود را داشتند اما این اتفاق نوید روزهای خوب را برای ورزش جانبازان و معلولان می‌دهد.

امیری در پایان، گفت: بازیهای پاراآسیایی جاکارتا نزدیکترین و مهترین رویداد ورزشی پس از صویب این اساسنامه است که امیدوارم با انگیزهای کسب کردیم بتوانیم مجددا درخشش خوبی در این رقابتها داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز