صنعت نفت آبادان ۲-استقلال خوزستان۲؛

دربی پر گل خوزستانی ها برنده نداشت/ دبل وحید خشتان

۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۲۱:۳۱:۰۳
کد خبر: ۷۴۱۹۷۵
دربی پر گل خوزستانی ها برنده نداشت/ دبل وحید خشتان
تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان به تساوی پر گل 2بر2 دست یافتند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان امشب از ساعت 20 و 30 دقیقه در یکی از دربی های جنوب کشور به مصاف یکدیگر رفتند. دو تیم در حالی به میدان آمدند که هر کدام از 3 دیدار قبلی خود تنها به 2 امتیاز دست یافته بودند.

در این دیدار که با برتری نسبی صنعت نفت آبادان در نیمه نخست همراه بود ، استقلال خوزستان در دقیقه 26 توسط وحید خشتان به گل دست یافت،نیمه نخست با همان یک گل به پایان رسید، در نیمه دوم صنعت نفت آبادان سر ا حمله شد و در دقیقه 62 میلاد جهانی گل تساوی را به پایان رساند، این پایان کار نبود 4 دقیقه بعد در دقیقه66  خشتان گل دوم خود را به ثمر رساند ،اما صعنت نفت نمی خواست در این بازی بازنده باشد و بعد از چند حمله توسط کرار جاسم موفق شد در دقیقه 74 گل تساوی خود را به ثمر برساند تا زرد پوشان آبادانی در خانه بازنده نباشند.

اگر چه بعد از این گل صنعت نفت می توانست دروازه آبی پوشان را باز کند اما دو تیم در نهایت امتیازات را تقسیم کردند تا هردو سه امتیازی شوند و در جدول به ترتیب استقلال خوزستان در رده 12 و نفت هم به دلیل تفاضل گل در رده سیزدهم قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز