گزارش خبرنگار اعزامی برنا از جاکارتا؛

اتفاق بزرگ در انتظار کاروان ورزشی ایران

۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۰:۰۲:۲۷
کد خبر: ۷۴۲۱۳۳
اتفاق بزرگ در انتظار کاروان ورزشی ایران
کسب مدال‌های رنگارنگ توسط ورزشکاران ما در روزهای نخستین باعث خواهد شد که بقیه کاروان ایران نیز با انگیزه و قدرت بیشتری به کار ادامه دهند.

به گزارش گروه خبرنگار اعزامی خبرگزاری برنا به جاکارتا، مراسم افتتاحیه بازی‌های آسیایی 2018 کمتر از 6 ساعت دیگر با رژه کاروان‌های ورزشی در ورزشگاه گلورا بانگ کارنو شهر جاکارتا آغاز خواهد شد.

این درحالی است که از صبح امروز دهکده بازی‌ها حالت امنیتی به خود گرفته و نیروهای پلیس در دور تا دور این مجموعه و ورزشگاه افتتاحیه حضور دارند. کاروان ورزشی ایران نیز همچون کشورهای دیگر در این مراسم حضور خواهند داشت و در رژه شرکت می‌کنند.

تمام سالن‌های دهکده بازی‌ها که قرار است مسابقات مختلف از جمله کشتی، شمشیربازی، کاراته و تکواندو در آنجا برگزار شود از آمادگی لازم برخوردار است و استارت رسمی مسابقات از فردا صبح خواهد خورد که ما در چند رشته مثل کشتی و تکواندو فردا مقابل حریفان قرار خواهیم گرفت که امیدواریم کاروان ورزشی ایران بتواند شروع موفقی در مسابقات داشته باشد. نکته حائز اهمیت درخصوص مسابقات این است که رشته‌های پر مدال و رشته‌هایی که ما امید زیادی برای کسب مدال در آنها داریم در روزهای اول مسابقات خواهد بود و کسب مدال‌های رنگارنگ توسط ورزشکاران ما در روزهای نخستین باعث خواهد شد که بقیه کاروان ایران نیز با انگیزه و قدرت بیشتری به کار ادامه دهند و در نتیجه بتوانیم نتیجه قابل قبولی را در این دور از مسابقات رقم بزنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز