گزارش خبرنگار اعزامی برنا از جاکارتا؛

کاستاراتویچ: خیلی تلاش کردیم از همه شانس‌ها استفاده کنیم

۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۳:۳۳:۰۶
کد خبر: ۷۴۳۳۶۴
کاستاراتویچ: خیلی تلاش کردیم از همه شانس‌ها استفاده کنیم
سرمربی تیم ملی هندبال ایران پس از شکست تیمش مقابل بحرین ضمن تبریک به بازیکنان ایران برای بازی با تمام وجود گفت: تلاش می کنیم با جبران این باخت در بازی های بعدی به نیمه نهایی برسیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری برنا از اندونزی؛ تیم ملی هندبال ایران عصر امروز در اولین دیدار خود از مرحله دوم مسابقات هندبال بازی های آسیایی 29 بر 23 مغلوب بحرین شد. بحرینی ها که در این بازی بسیار خشن ظاهر شدند در همان نیمه اول دو کارت قرمز دریافت کردند.

سرمربی تیم ملی ایران پس از این مسابقه سخت گفت: فکر می کنم رینگ بوکس بازی های آسیایی جای دیگری باشد. در درجه اول می خواهم به بازیکنان خودم تبریک بگویم که بیش از صد در صد خود را در این مسابقه گذاشتند. 

زوران کاستارا تویچ ادامه داد: خیلی تلاش کردیم از همه شانس ها استفاده کنیم ولی بعضی وقت ها این کافی نیست. مشکلات زیادی داشتیم چرا که هدف بازیکنان حریف توپ یا بدن بازیکنان ما نبود و فقط به سر ضربه می زدند. ضربات زیادی خوردیم و برای مصدومیت ها مجبور شدیم به آنها روی نیمکت استراحت بدهیم به همین دلیل مشکلات زیادی در دفاع داشتیم.

وی در خصوص 8 امتیاز افشین صادقی در این دیدار گفت: ما در حمله فقط به او وابسته نیستیم و راه حل های تاکتیکی زیادی برای استفاده از همه مهاجمانمان داریم ولی بعضی وقت ها دچار بی نظمی می شویم. مشکل بزرگ ما امروز حملات سمت راست بود که به بار ننشست. همچنین برگشت به عقبمان ضعیف بود و اسیر ضدحملات شدیم. در چنین بازی های پرفشاری شما انتظار حمایت بیشتری از دروازه بانتان هم دارید. 

زوران در پایان گفت: سعی می کنیم با ریکاوری خوب و قرار دادن بازیکنان در شرایط خوب برای بازی با هنگ کنگ آماده شویم. برای بازی با کره به شرایط جسمانی خوب هم نیاز داریم. برای آن بازی بیشترین تلاشمان را می کنیم و شک ندارم بازیکنان چیزی کم نمی گذارند تا بازی با کره جنوبی را به نفع خود تمام کنند و به نیمه نهایی برسند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز