گزارش خبرنگار اعزامی برنا از جاکارتا؛

عاشورزاده: شرمنده مردم خوب کشورم شدم/ نتوانستم بیست ثانیه پایانی مبارزه را در اختیار بگیریم

۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۴۳۴۲۷
تکواندوکار کشور گفت: تمام هدفم کسب دومین مدال طلای بازی های آسیایی بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فرزان عاشورزاده پس از کسب مدال برنز در بازی های آسیایی جاکارتا گفت: در دومین حضور بازی های آسیایی ام به دنبال دومین نشان طلا بودم و از نظر بدنی و ذهنی خیلی آمادگی داشتم اما نتوانستم ٢٠ثانیه پایان مسابقه را در اختیار بگیریم.

تکواندوکار المپیکی کشورمان بعد از باخت مقابل حریف ازبکستانی و کسب مدال برنز ابراز داشت: تمام هدفم کسب دومین مدال طلای بازی های آسیایی بود و در دو مسابقه اول خیلی خوب امتیاز گرفتم و مبارزه را اداره کردم اما در مقابل حریف ازبکستانی او با چند اخطار و ضربات مشت از من جلو افتاد ولی من خیلی زود با ضربات سه امتیازی و حملات پی در پی کار را به تساوی کشاندم و خودم را به فینال نزدیک کردم.

و ی ادامه داد: باید به همین روش ادامه می دادم تا برنده از میدان خارج  می شدم اما در ٢٠ ثانیه آخر او از من در امتیاز جلو افتاد و دیگر فرصت جبران به من نداد.

عاشورزاده در پایان اظهار داشت: می خواستم با طلای خود پیام آور شادی برای مردم کشورم باشم تا آنها را خوشحال کنم اما نتوانستم و شرمنده تر از قبل شدم هرچند حریف ازبکی من یکی از تکواندوکاران خوب این وزن است اما من فقط برای طلا و خوشحالی مردم به جاکارتا آمدم ولی تکواندو ورزش ثانیه هاست و شرمنده مردم خوب کشورم شدم که نتوانستم انتظارات آنها را برآورده کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز