گسترش فولاد تبریز -ذوب آهن اصفهان؛

کار سخت کریمی و گسترش برای شکست رکورد تساوی

۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۴۴۲۶۱
تیم های فوتبال گسترش فولاد تبریز و ذوب آهن در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف هم می روند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امروز و در یکی از دیدار های هفته پنجم لیگ برتر تیم های فوتبال گسترش فولاد تبریز و ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف هم می روند.

گسترش فولاد تبریز- ذوب‌آهن اصفهان

پنجشنبه اول شهریور ساعت 18 ورزشگاه: بنیان دیزل تبریز

داور: ‌یاسر همرنگ

کمکها: فرزاد بهرامی – یعقوب حجتی

مستطیل سبز:

بازیکنان تیم فوتبال گسترش فولادتبریز با سرمربیگرى فیروز کریمى که تا پایان هفته چهارم لیگ برتر بدون پیروزی و باخت، ۴ تساوى، ۴ گل زده و ۴ گل خورده را ثبت کرده اند و در جایگاه دهم جدول حضور دارند باید مقابل نمازی و شاگردانش در ذوب آهن صف آرایی کنند.

شاگردان کریمى هفته چهارم مقابل پیکان با تساوى یک -یک متوقف شدند  و براى ارتقاى جایگاه خود در جدول رده بندی به پیروزی مقابل ذوب آهن نیاز مبرم دارند، البته آنها کار سخت دیگری نیز دارند که شکستن طلسم مساوی است اما در مقابل تیم فوتبال ذوب آهن با سرمربیگرى امید نمازى موفق شده تا به اینجاى رقابت‌ها یک پیروزی،٢ تساوى، یک باخت، ۴ گل زده و ۴ گل خورده را در کارنامه ثبت کند. شاگردان نمازى با کسب ۵ امتیاز رده هشتم جدول را از آن خود کرده اند.

بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن در هفته چهارم رقابت‌ها برابر سپاهان بازى را با نتیجه ٢ بر یک واگذار کردند و براى جبران باخت و ارتقاى جایگاه خود در جدول به کسب ٣ امتیاز برابر گسترش فولاد نیاز دارند.

غایبان:

ذوب آهن: زبیر نیک نفس 

گسترش فولاد:-

ستاره احتمالی:

ذوب آهن: زبیر نیک نفس 

گسترش فولاد: عزیز معبودی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز