گزارش خبرنگار اعزامی برنا از جاکارتا؛

زارعی: نتایج ضعیف در بخش سرعت مانع از راه‌یابی رکابی به فینال شد

۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۹:۱۲:۰۵
کد خبر: ۷۴۵۰۲۲
زارعی: نتایج ضعیف در بخش سرعت مانع از راه‌یابی رکابی به فینال شد
رئیس فدراسیون کوهنوردی کشورمان گفت: رکابی در مجموع به صورت مشترک با حریف ژاپنی در امتیاز ۲۵۲ برابر شد اما به دلیل بهتر بودن نتیجه شرکت‌کننده ژاپنی در بخش لید و سرعت موجب شد رکابی نتواند راهی فینال شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی برنا به اندونزی، رضا زارعی درمورد نتایج دو سنگ‌نورد ایران در مسابقات کامباین گفت: نتایج دو شرکت کننده ما در بخش لید مسابقه کامباین خیلی خوب بود اما متاسفانه نتیجه ضعیف در ماده سرعت مانع از راه‌یابی آن‌ها به مرحله فینال شد.الناز رکابی روز گذشته در رتبه بولدورینگ رتبه سوم را بدست آورد امروز نیز در بخش لید به رتبه ششم رسید اما رتبه دوازدهمی وی در بخش سرعت باعث شد نتواند راهی فینال شود.

وی تصریح کرد: البته رکابی در مجموع به صورت مشترک با حریف ژاپنی در امتیاز ۲۵۲ برابر شد اما به دلیل بهتر بودن نتیجه شرکت‌کننده ژاپنی در بخش لید و سرعت موجب شد رکابی نتواند راهی فینال شود.

زارعی درمورد دیگر شرکت کننده ما در مسابقه کامباین گفت: خسرو هاشم‌زاده هم امروز در مسابقه لید ششم شد. وی در سرعت و بولدورینگ هم به ترتیب در رتبه‌های ۱۹ و ۱۱ قرار گرفت. هاشم زاده با قرار گرفتن در جایگاه پانزدهم به کار خود در مسابقه کامباین خاتمه داد. مسابقات کامباین  برای نخستین بار است که در بازی‌های آسیایی برگزار می شود و این به دلیل آن است که مسابقه کامباین اجازه ورود به المپیک ۲۰۲۰ توکیو را بدست آورده است.شرکت در این مسابقه برای ما تجربه خوبی بود امیدوار هستیم ورزشکاران ما بتوانند از این تجربه برای کسب سهمیه ورودی المپیک تلاش کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز