لیگ قهرمانان آسیا؛

پاسکاری سریع و کار روی فاز هجومی برای قرمزها

۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۲۰:۴۱:۲۱
کد خبر: ۷۴۶۴۸۱
پاسکاری سریع و کار روی فاز هجومی برای قرمزها
تیم فوتبال پرسپولیس، آخرین تمرین خود پیش از بازی با الدحیل را امروز در هوای خنک ورزشگاه خلیفه انجام داد در حالیکه بازیکنان برای بازی فردا خواهان لباس‌هایی شدند که آنها را گرمتر نگه دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان تمرین امروز دوشنبه را از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه آغاز کردند. برای حضور در این تمرین با وجود در اختیار بودن اتوبوس، بازیکنان پیاده، راهی ورزشگاه شدند و دو، سه دقیقه بعد در رختکن حضور داشتند. آنها زمانی رسیدند که الدحیل هنوز در ورزشگاه حاضر بود. بازیکنان به محض حضور در زمین، از خنکی هوا تعجب کردند با وجود آنکه آمادگی ذهنی داشتند.

هوای ورزشگاه به قدری خنک بود که بازیکنان خواستند برای بازی، لباس‌های استرچ و پوشیده‌تری داشته باشند که با عرق کردن، سردشان نشود. تمرین امروز با گرم کردن زیر نظر مارکو آغاز شد. ایگور هم برای دروازه‌بان‌ها تمرین اختصاصی داشت. فوتبال هدفمند، ضربات شروع مجدد، پاسکاری، سانتر، شوتزنی و انتقال بازی و فوتبال، برنامه‌های تمرینی سرخپوشان بود. در بخشی از تمرین هم بوژیدار نقش بازیکنان پا به توپ را داشت و برای بقیه کری می‌خواند.

در تمرین امروز برانکو روی دو موضوع بیش از هر مساله ای تاکید داشت. او از بازیکنان می‌خواست با تمرکز و آرامش ضربات آخر را با دقت بیشتری بزنند و همچنین تاکید داشت هنگام پاسکاری سریعتر کار کنند و زمان کمتری را از دست بدهند تا مانع از پرس حریف شوند. برانکو امروز بیشتر روی تمرینات فاز هجومی متمرکز بود. حمیدرضا گرشاسبی و محمد رضا حاجی بیگی این تمرین را از نزدیک به نظاره نشستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز