برای مدال رفته بودم ولی انتظار طلا نداشتم؛

کیهانی: نگاه ویژه به رشته دوومیدانی بستر موفقیت در جاکارتا را فراهم کرد

۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۰۸:۴۱:۰۱
کد خبر: ۷۴۷۸۴۴
کیهانی: نگاه ویژه به رشته دوومیدانی بستر موفقیت در جاکارتا را فراهم کرد
دونده طلایی ایران در بازی های آسیایی اندونزی با بیان اینکه نگاه ویژه به رشته دوومیدانی بستر موفقیت در جاکارتا را فراهم کرد، از حمایت های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک قدردانی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسین کیهانی گفت: در ماده ۳ هزار متر با مانع واقعا رقیبان سرسختی داشتم و جدای حریفان آسیایی، چهار رقیب آفریقایی از کشورهای الجزایر و مراکش و دو نفر از کنیا داشتم که برای کشورهای عربی کار می‌کردند و واقعا رکوردهای خیلی خوبی داشتند.

وی ادامه داد: باید هم از لحاظ فکری هم بدنی دارای آمادگی بالایی می بودیم تا بتوانیم پیروزی میدان شویم و خدا را شکر این اتفاق افتاد و مدیون سجاد مرادی اسطوره دو ومیدانی آسیا هستم که خیلی به من کمک کردند.

کیهانی گفت: همچنین از دست‌اندرکاران فدراسیون و از رئیس فدراسیون که از لحاظ روحی به ما خیلی دلگرمی می دادند تشکر می کنم.  خدا را شکر توانستم نتیجه خیلی خوبی بگیریم و رکورد بازی ها و رکورد ملی را شکستم و اولین طلای تاریخ دوومیدانی ایران در ماده ۳ هزار متر با مانع را کسب کردم.

دونده طلایی ایران در بازی های آسیایی اندونزی توضیح داد: در ماده ۳۰۰۰ متر با مانع هم تکنیک، هم سرعت و هم توان باید در کنار هم باشد تا نتیجه خوبی کسب کرد که ما همه این فاکتورها را به خوبی تمرین کرده بودیم و آمادگی کامل داشتیم برای مسابقات و خدا هم کمک کرد اتفاق خاصی افتاد و من توانستم مدال طلا را بگیرم. مطمئن بودم طلا میگیرم ولی حقیقت موضوع انتظارش را هم نداشتم

کیهانی گفت: از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک که به رشته دوومیدانی توجه ویژه کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم از این به بعد در مسابقات جهانی و المپیک با نگاه حمایتی به این رشته توجه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز