یوسف کرمی:

بازی‌های آسیایی اندونزی نشان داد می‌توان به سایر رشته‌ها نیز اعتماد کرد

۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۳:۲۲:۰۹
کد خبر: ۷۴۸۰۵۸
بازی‌های آسیایی اندونزی نشان داد می‌توان به سایر رشته‌ها نیز اعتماد کرد
عضو اسبق تیم ملی تکواندو با اشاره به کسب نتایج ارزنده در رشته های تیمی در جاکارتا پیشنهاد کرد به جای شرکت در رشته های بی نام نشان، مدال اولی ها و بانوان را برای کسب تجربه به چنین رویدادهای مهمی اعزام کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، یوسف کرمی گفت: خوشبختانه در جاکارتا علی رغم مسائلی که برای ما به وجود آوردند، اتفاقات بسیارخوبی افتاد به خصوص در برخی از رشته های از جمله دوومیدانی و کبدی که در هر دو بخش زنان و مردان توانستیم صاحب طلا شویم و دست هندی ها را از این رشته کوتاه کنیم.

او این مدال ها را بیانگر توسعه ورزش کشور عنوان کرد و افزود: آنچه که در المپیک آسیایی 2018 اتفاق داد در واقع ما را از تک مدال ها خلاص کرد و این فضا را ایجاد کرد که می توان به سایر رشته ها اعتماد و از آنها انتظار مدال داشت.

دارنده مدال برنز مسابقات آتن در بخش دیگری از سخنانش رشد کمی حضور بانوان در این دروه از رقابت ها را نقطه ی مثبت کاروان اعزامی و اقدام خردمندانه مسوولان ورزش کشور دانست.

او افزود: نتایج به دست آمده توسط بانوان نشان داد در صورت فرصت سازی می توانند برای کشور افتخار کسب کنند . پسران ما در جاکارتا نتایج خوبی گرفتند اما در دختران تکواندو انتظار بیشتری داشتیم اما بسیار امیدوارم در دوره های بعدی مدال بچه ها خوش رنگ تر شود. می بایست تلاش کنیم تا در سال های آینده به جای شرکت در مسابقات بی نام نشان که امکان کسب مدال در آنها وجود ندارد و در دوره های آتی نیز این رویدادهای بعدی تکرار نمی شود تعداد بیشتری از بانوان ورزشکار و مدال اولی ها را به این رقابت ها اعزام کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز