بازی‌های جهانی عشایر؛

مراسم وزن‌کشی عصر امروز برگزار شد

۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۲۰:۰۲:۲۸
کد خبر: ۷۴۹۰۶۳
مسابقات کشتی پهلوانی سومین دوره بازی های جهانی عشایر از ساعت 15 فردا (به وقت محلی) در سالن مجموعه ورزشی چولپان آتا قرقزستان، با حضور 48 کشتی گیر از 26 کشور جهان برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مراسم وزن کشی این مسابقات بعد از ظهر امروز برگزار شد و محمد نادری در وزن 70 کیلوگرم، امید حسن تبار در وزن 80 کیلوگرم  و جابر صادق زاده در وزن 100+ کیلوگرم حریفان خود را شناختند

نتایج وزن کشتی کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 70 کیلوگرم  14 نفر وزن کشی کردند. محمد نادری در دور نخست استراحت دارد در دور دوم به مصاف حریفی از قزاقستان می رود.

وزن 80 کیلوگرم:  در وزن 80 کیلوگرم 14 نفر بر روی باسکول رفتند که امید حسن تبار دور نخست به مصاف حریف قزاقستان خواهد رفت و در دور دوم با برنده روسیه و ترکمنستان، دیدار خواهد کرد.
 
وزن 100 + کیلوگرم: جابر صادق زاده در دور نخست به مصاف حریفی از لیتوانی می رود و در دور دوم با برنده تاجیکستان و ترکمنستان، دیدار خواهد کرد.

سلطانعلی ترخاق دبیرکل فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی در مورد استقبال کشورها در این رقابت ها گفت: خوشبختانه استقبال از کشتی پهلوانی با توجه به اینکه از چند سال گذشته بعنوان یکی از رشته های رسمی اتحادیه جهانی کشتی محصوب می شود، روز به روز بیشتر می شود به طوری که 48 کشتی گیر از 26 کشور جهان برای کسب مدال در این رقابت ها از فردا به مصاف هم می روند.

وی افزود: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته از سوی برگزار کنندگان بازی های جهانی عشایر، سازماندهی مناسبی برای برگزاری مسابقات پهلوانی انجام شده است به طوری که کلینیک داوری و مربیگری و همچنین مراسم وزن کشی این رقابت ها طبق برنامه و بدون هیچ مشکلی برگزار شد.

ترخاق در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم فردا شاهد مسابقات خوبی در سالن مجموعه ورزشی چولپان آتا باشیم و نمایندگان کشورمان با موفقیت کامل به کار خود پایان دهند.

این رقابت ها از ظهر فردا به وقت ایران برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز