در مسابقات جهانی صورت می‌گیرد؛

ایران- اسلووونی؛ دومین گام دیدار با سرمربی قدیمی

۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۲:۳۲:۲۰
کد خبر: ۷۵۰۳۰۴
ایران- اسلووونی؛ دومین گام دیدار با سرمربی قدیمی
تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار تورنمنت اسلوونی به مصاف میزبان می رود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی والیبال ایران بعد از دیدار با آمریکا در اولین شب مسابقات اسلوونی روز جمعه به مصاف میزبان خواهد رفت و برابر اسلوونی صف آرایی می کند. کولاکوویچ در اولین شب مسابقات از بازیکنانی در ترکیب ایران استفاده کرد که در جاکارتا کمتر به میدان رفته بودند و با گذشت زمان به دنبال استفاده دوباره از ترکیب اصلی برای افزایش هماهنگی و آمادگی بازیکنان خود است.

تیم ایران در اولین گام برابر آمریکا شکست خورد اما اسلوونی میزبان توانست با نمایش درخشان کانادا را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد تا نشان دهد از آمادگی بالایی برای این مسابقات برخوردار است. تیم ملی اسلوونی در راس کادرفنی خود از اسلبودان کواچ استفاده می کند.

کواچ پیش از این تجربه حضور در کادرفنی تیم ملی ایران را در کارنامه خود دارد و بسیاری از شاگردان او در این تورنمنت در ترکیب تیم ملی ایران حضور دارند تا این دیدار در کنار رقابت جذاب داخل زمین، تقابل شاگردان و مربی سابق نیز باشند. مطمئنا شناخت کواچ از تیم ایران می تواند باعث نزدیکتر و جذاب تر شدن این مسابقه شود.

بر اساس هماهنگی صورت گرفته، دیدار ایران برابر اسلوونی که در سالن اصلی مسابقات از ساعت 22:30 برگزار خواهد شد، از شبکه ورزش پخش می شود و مخاطبان می توانند این دیدار را مانند دیدار با آمریکا به صورت زنده تماشا کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز