پیروز جغتاپور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

نساجی مقابل پرسپولیس تیم دست و پا بسته‌ای نیست/ قول می‌دهم نماینده قائمشهر در لیگ برتر بماند

۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۵:۴۸:۳۶
کد خبر: ۷۵۱۶۰۹
نساجی مقابل پرسپولیس تیم دست و پا بسته‌ای نیست/ قول می‌دهم نماینده قائمشهر در لیگ برتر بماند
پیشکسوت فوتبال کشور گفت: نساجی مقابل پرسپولیس بازی خوبی از خود ارائه می‌دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ پیروز جغتاپور، پیشکسوت نساجی مازندران، درباره دیدار پرسپولیس و نساجی مازندران در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: باتوجه به اینکه نساجی مازندران فصل گذشته بازی در ورزشگاه آزادی را تجربه کرده تا اندازه‌ای از روحیه خوبی برخوردار است. کاش می‌شد بازی‌ با دیگر تیم‌های تهرانی هم در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شد و نساجی مازندران بازی در ورزشگاه آزادی را بیشتر تجربه می‌کرد تا از لحاظ روحی و روانی به آمادگی بیشتری برسد. 

جغتاپور با تاکید بر اینکه نساجی تیم دست و پا بسته‌ای مقابل پرسپولیس نیست، افزود: باتوجه به تجربه خوب نکونام، نساجی مقابل پرسپولیس بازی خوبی از خود ارائه می‌دهد. سبک نساجی نکونام شبیه سبک تیم ملی کی‌روش است با این تفاوت که بازیکنان تیم ملی از کیفیت بیشتری برخوردار هستند.

وی با اشاره به اینکه نساجی در نقل و انتقالات لیگ برتر بازیکن تاپ لیگ برتر خریداری نکرد، افزود: باشگاه نساجی از لحاظ مالی نتوانست بازیکن تاپ جذب کند اما بازیکنانی که هم اکنون در این تیم بازی می‌کنند از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند. قول می‌دهم عاشوری، بازیکن نساجی، در مدت زمان بسیار کوتاهی به پدیده لیگ برتر تبدیل می‌شود. 

جغتاپور در پایان گفت: باید به نساجی فرصت داد. مطمئن هستم نساجی مازندران در نیم فصل دوم با جذب بازیکن مورد نیاز و رفع نقاط ضعف خود می‌تواند جایگاه خود را در جدول ارتقا دهد. اگر بازیکنی هم جذب نکند حتما در لیگ برتر می‌ماند و این قول را می‌دهم که هرگز نساجی از رقابت‌های لیگ برتر سقوط نخواهد کرد.

نظر شما
پرونده ویژه