فرزاد آشوبی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس برای برد نیاز به تمرکز و آرامش بیشتر ی دارد/ نباید الدحیل را در تهران دست کم بگیریم

۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۱:۲۷:۵۶
کد خبر: ۷۵۳۳۰۹
پرسپولیس برای برد نیاز به تمرکز و آرامش بیشتر ی دارد/ نباید الدحیل را در تهران دست کم بگیریم
بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس بازی سختی را در پیش دارد ولی نتیجه بازی صرفا خوب بودن یا بد بودن تیم ها را تعیین نمی کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فرزاد آشوبی، بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی سرخپوشان مقابل الدحیل درگفتگو با خبرنار برنا عنوان کرد: پرسپولیس بازی سختی را در پیش دارد. زیادمهم نیست که بازی در ورزشگاه آزدای برگزار می شود یا نه چون آن چیزی که بیشتر از همه اهمیت دارد برد است. اتفاقا در برخی مواقع میزبان بودند به نفع تیم ها نیست. به نظرم پرسپولیس باید با منطق بیشتری بازی کند. نباید خود را درگیر این موضوع کند که حتما در دقایق ابتدایی بازی گلی به ثمر برساند.

آشوبی اضافه کرد: ما در بازی رفت دیدیم که تیم الدحیل چه تیم قوی و پر مهره ای است. هرچند که گل کمتری زد اما موقعیت های خطرناک و نزدیک به گل هم زیاد داشت پس نباید چون بازی در تهران برگزار می شود تیم حریف را دست کم بگیریم.

او در ادامه خاطرنشان کرد: از تمام هوادارانی که به ورزشگاه می آیند درخواست می کنم فقط تیم را تشویق کنند. باور کنند نتیجه بازی صرفا خوب بودن یا بد بودن تیم ها را تعیین نمی کند. وقتی تیم در دقایق ابتدایی نتیجه نمی گیرد شروع به فحاشی یا ایجاد حاشیه نکنند. تیم را تحت فشار روحی قرار ندهند. به هر حال بازی سختی است وپرسپولیس  برای برد حتما نیاز به تمرکز و آرامش بیشتر ی دارد.

نظر شما
پرونده ویژه