لیگ قهرمانان آسیا؛

شفر: از رفتار ژاوی شوکه شدم/ بازیکنان استقلال جنگیدند

۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۲:۳۲:۳۲
کد خبر: ۷۵۴۴۰۳
شفر: از رفتار ژاوی شوکه شدم/ بازیکنان استقلال جنگیدند
سرمربی تیم استقلال می‌گوید تیمش نمایش‌ خوبی برابر السد ارائه کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، وینفرد شفر سرمربی استقلال بعد از تساوی دو بر دو برابر السد قطر و حذف از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما به خاطر امروز از لیگ قهرمان حذف نشدیم بلکه به خاطر مسابقه‌ای که در تهران داشتیم و اتفاقاتی که در آن بازی افتاد این مرحله را از دست دادیم. من از نتیجه بازی راضی نیستم اما از کار تیمی و روحیه تیمی‌مان بسیار راضی هستم. ما بازی را 11 نفره آغاز کردیم و بعد 10 نفره شدیم و سپس با 9 نفر کار را ادامه دادیم. من حدود 15 سال است که طرفدار ژاوی هستم اما از اینکه بعد از خطای یکی از بازیکنان ما او به سمت داور دوید، شوکه شدم. او چندین بار تکرار کرد کارت قرمز کارت قرمز. شاید در آن صحنه نمی‌خواست کارت قرمز بدهد و بدون اینکه کارتی نشان دهد از آن صحنه بگذرد و فقط یک خطا اعلام کند. این بازی برای ما یک شروع دوباره بود. زمانی که همه با هم بجنگیم و همه با هم تلاش کنیم می‌توانیم نتایج خوب بگیریم اما زمانی که فقط با هم هستیم. سال بعد کارمان را برای کسب ستاره سوم شروع می‌کنیم. تیم ما در حالی که ده نفره بود شانس‌های بسیار خوبی برای گلزنی داشت اما اخراج بازیکن ما کار را بسیار سخت کرد. به همه بازیکنانم تبریک می‌گویم با صددرصد وجودشان برای باشگاه استقلال و هوادارانش جنگیدند. کسی نمی‌تواند علیه تیم ما صحبت منفی‌ای را مطرح کند.

او افزود: ژاوی یکی از بهترین بازیکنان دنیاست و همه این را می‌دانند. خودم گفتم که از طرفداران او هستم اما متوجه نمی‌شوم که بازیکنی که در این سطح از فوتبال بازی می‌کند اینگونه به سمت داور می‌دود و پشت سر هم می‌گوید اخراج اخراج. در آن صحنه بازیکن السد نمی‌توانست به ما گلی بزند و لزومی به دادن آن کارت نبود. اما حالا می‌خواهم راجع به کار خودمان صحبت کنم. ما می‌توانستیم گل بزنیم و حتی گل سوم را هم به ثمر برسانیم و بازی به وقت اضافه کشیده شود. بار دیگر به بازیکنانم تبریک می‌گویم آنها خیلی خوب کار کردند. السد با داشتن بازیکنانی مثل ژاوی و گابی از تیم‌های برتر آسیاست. ما 10 نفره هم می‌توانستیم گل سوم را بزنیم و این دستاورد بزرگ این بازی است. به بازیکنانم گفت که اگر همیشه همین ذهنیت را در بازی داشته باشید و با این روحیه بردن وارد زمین شوید می‌توانیم همه بازی‌هایمان را با موفقیت پشت‌سر بگذاریم و پیروز میدان شویم.

سرمربی استقلال در پایان اضافه کرد: امروز حدود دو ساعت قبل از شروع بازی، نویمایر به خاطر ضربه‌ای که به انگشت پایش آسیب زده بود، نتوانست برای ما بازی کند. وریا غفوری از تیم ملی برگشت و مریض بود. او سه چهار روز تمرین نکرد. او تنها دیروز و پریروز با ما تمرین کرد و به همین دلیل در 20 دقیقه پایانی وارد زمین شد. ما این دو بازیکن را که شاید می‌توانستند برای ما فیکس بازی کنند در این بازی از ابتدا در اختیارشان نداشتیم. جایی هم شنیده ام که گفته‌اند روزبه چشمی مصدوم است ولی این خبر درست نبود. او در تهران بسیار سرحال بود و اینجا هم خوب کار کرد و تنها مشکل بحث اخطار و اخراجش بود. در جام جهانی 2002 اولیور کان تنها یک اشتباه کرد و رونالدو گل زد. این مسائل در فوتبال طبیعی است و همه ما از روزبه چشمی حمایت می‌کنیم. ما می‌دانیم او چه بازیکن خوبی است و مطمئنا او می‌تواند خیلی زود بازی‌های بسیار خوبی را به نمایش بگذارد. در پایان به السد تبریک می‌گویم و امیدوارم در بازی‌های بعدی‌اش هم موفق باشد.

نظر شما
پرونده ویژه