برای اولین‌بار انجام می‌شود؛

عزم ملی بانوان کشتی‌گیر برای قدرت‌نمایی در کارزار بین‌المللی

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۰۹:۵۸:۳۱
کد خبر: ۷۵۵۳۶۷
عزم ملی بانوان کشتی‌گیر برای قدرت‌نمایی در کارزار بین‌المللی
بانوان کشتی کلاسیک بانوان فردا و همزمان با آغاز تورنمت بین المللی لبنان اولین حضور بین المللی خود را تجربه خواهند کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تورنمنت بین المللی کشتی کلاسیک بانوان از شنبه یکم مهر در لبنان آغاز می شود. ایران یکی از تیم های حاضر در این دوره از رقابت هاست که بانوان ملی پوش برای اولین بار تجربه حضور در یک تورنمنت بین المللی را کسب خواهند کرد.

کشتی کلاسیک بانوان از مهر سال قبل به صورت جدی فعالیتش را آغاز و پس از آن ابتدا مسابقات قهرمانی کشور، مسابقات آزاد، انتخابی تیم ملی و سپس نخستین دوره مسابقات لیگ را برگزار کرد و حالا تیم ملی کشتی کلاسیک بانوان نخستین حضورش در یک تورنمنت بین المللی را تجربه خواهد کرد.

برای حضور در تورنمنت بین المللی لبنان، تیم ملی ایران با ترکیبی متشکل از 6 کشتی گیر جمعه 30 شهریور عازم لبنان شد. فاطمه محمدی، زهرا یزدانی، فاطمه نیکبخت، میمنت قاسم آبادی، کوثر لفته زاده و معصومه خانلر ترکیب تیم اعزامی ایران به لبنان هستند که با هدایت مریم حسینی به عنوان مربی تیم و مصعومه بابایی (سرپرست) به مصاف حریفانشان می روند.

عراق، قرقیزستان، اوکراین، لبنان، گرجستان، ایتالیا، ارمنستان، سوریه و ایران تیم های حاضر در تورنمنت لبنان هستند و احتمال حضور چند تیم دیگر از جمله آلمان نیز وجود دارد. تیم ملی پس از تورنمنت لبنان، آذر در نخستین دوره مسابقات جهانی شرکت خواهد کرد و حضور در تورنمنت لبنان بسیار می تواند در محک ملی پوشان تاثیر بگذارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز