بهروز عطایی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کنترل بازی در دست تیم حریف بود/ در بازی مقابل بلغارستان دچار چالش بزرگی شدیم

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۰:۲۹:۰۳
کد خبر: ۷۵۵۳۹۴
کنترل بازی در دست تیم حریف بود/ در بازی مقابل بلغارستان دچار چالش بزرگی شدیم
کارشناس والیبال گفت: به نظرم ما در بازی دیشب آمادگی خوبی نداشتیم و به همین علت دچار یک چالش بزرگ شدیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نوزدهمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان به میزبانی بلغارستان و ایتالیا در حال برگزاری است که ایران در یکی از مهم ترین بازی ها از گروه H از ساعت ۲۲:۱۰ شب گذشته در نخستین دیدارش در مرحله دوم رودرروی بلغارستان میزبان قرار گرفت و در حالی که شاگردان ایگور کولاکوویچ توانسته بودند در دور نخست برابر این تیم به پیروزی برسند اما در این دیدار حساس با نتیجه سه بر صفر شکست خوردند و با 11 امتیاز به رده سوم جدول سقوط کردند.

بهروز عطایی کارشناس والیبال درخصوص بازی ایران با بلغارستان به خبرنگار برنا گفت: طبیعتا بازی خوبی نبود. ما در مرحله اول این تیم را شکست دادیم و تقریبا می توان گفت همه استنباط می‌کردند که ایران علاقه مند است دوباره در مرحله دوم با بلغارستان هم گروه شود و با شکست دوباره این تیم به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کند.

وی ادامه داد: متاسفانه بازی خوبی نبود. تیم در همه بخش ها دچار اشکال و ضعف بود. مخصوصا در دریافت توپ و دفاع روی تور عملکرد خیلی ضعیفی داشتیم. در واقع بلغارستان به کل کنترل بازی را در دست داشت. 

عطایی درباره بازی با کانادا اظهار کرد: کانادا تیم قدرتمند و خوبی است. این تیم در تورنمنت اسلوونی هم ما را شکست داد و بنابراین بازی سختی خواهیم داشت. امیدوارم با پیش زمینه ای که از این تیم داریم بتوانم با برنامه ریزی دقیق از سد این تیم بگذریم. به نظرم ما در بازی دیروز آمادگی خوبی نداشتیم و به همین علت دچار یک چالش بزرگ شدیم. باید بازی شب گذشته را فراموش کنیم و از آن فضا خارج شویم و به فکر دو بازی سخت و مهم پیش رو باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز