عصر امروز صورت گرفت؛

پیام باشگاه پرسپولیس برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت شهادت جمعی از هموطنان

۱۳۹۷/۰۶/۳۱ - ۱۴:۵۷:۵۵
کد خبر: ۷۵۵۶۳۳
پیام باشگاه پرسپولیس برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت شهادت جمعی از هموطنان
باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در پیامی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس که نماد پایداری، ایثار، عزت، سربلندی، سلحشوری و آزادگی ایران اسلامی است، حادثه امروز شنبه اهواز را تسلیت گفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این پیام آمده است: نام ایرانی در برگ، برگ‌های تاریخ همواره با ایمان، صلح طلبی، رشادت و سلحشوری عجین شده است. سرزمینی که جنگ‌ها از آن آغاز نمی‌شود اما هر خیره سری و دست‌اندازی بیگانگان را در نهایت با پاسخی در خور و قاطع روبرو می‌کند.

ما مردمانی هستیم که جای جای تاریخ گواهی به انسان دوستی، حماسه، رأفت با دوستان و مظلومان و ستیزه با ظالمان و متعرضان به مام وطن، ارزش‌ها و باورهایمان می‌دهد و این در پیشینه مذهبی و ملی ما نهادینه است.

این حقایق را آنهایی که باور نداشتند، در هشت سال دفاع مقدس پذیرفتند. هشت سالی که جوانان رعنا، بلند همت، مومن، خوش غیرت، رشید و عزیزمان با شهادت، جانبازی و تحمل اسارت، این حقایق غیر قابل انکار را چنان فریاد زدند که هنوز در گوش جهان می‌پیچد.

هفته دفاع مقدس مجالی برای زنده نگاه داشتن و صیانت از ارزش‌های نابی چون؛ اتحاد، برادری، ایمان، اعتقاد، وطن دوستی و اثبات این حقیقت است که ملت با شهادت، اسارت از هیچ نوع آن را نمی‌پذیرد.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای عزیز، جانبازان، آزادگان، خانواده‌های ایشان و این ایام گرانقدر، ضایعه صبح امروز شنبه اهواز که با حمله کور کوردلان و شهادت جمعی از هموطنان عزیز و جراحت تعداد دیگری از ایشان همراه بود را به ملت شریف ایران و خانواده‌های این عزیزان تسلیت می‌گوید.
 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز