در رشته صحرانوردی و در دو بخش آقایان و بانوان ؛

سر مربی تیم ملی با حکم رئیس فدراسیون منصوب شد

۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۱۴:۲۵:۵۲
کد خبر: ۷۵۶۱۱۲
سر مربی تیم ملی با حکم رئیس فدراسیون منصوب شد
با حکم رئیس فدراسیون سرمربیان تیم ملی اسکی صحرانوردی مردان و زنان ایران منصوب شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، با حکمی از سوی سیدعبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی، محمدتقی شمشکی به عنوان سرمربی تیم ملی اسکی صحرانوردی ایران منصوب شد.

بر همین اساس در حکم سرمربی تیم ملی اسکی صحرانوردی ایران آمده است:

جناب آقای محمد تقی شمشکی

احتراما، با عنایت به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به‌ موجب این ابلاغ به ‌عنوان سرمربی تیم ملی اسکی صحرانوردی فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید. امید است با توکل به خداوند متعال و با رعایت کلیه مقررات و ضوابط، در انجام امور محوله موفق باشید.

محمدتقی شمشکی از قهرمانان اسبق برجسته اسکی صحرانوردی ایران است که به عنوان سرمربی تیم ملی اسکی صحرانوردی جوانان ایران فعالیت خود را دنبال می‌کرد. وی از سال 64 تا سال 85 در عرصه قهرمانی در رشته اسکی صحرانوردی فعالیت داشت و سابقه حضور در مسابقات آسیایی و جهانی را نیز در کارنامه دارد.

همچنین با حکمی از سوی سید عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی، گلناز ساوجی به عنوان مربی تیم ملی اسکی صحرانوردی بانوان ایران منصوب شد.

بر همین اساس در حکم مربی تیم ملی اسکی صحرانوردی بانوان ایران آمده است:

سرکار خانم گلناز ساوجی

احتراما، با عنایت به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به‌ موجب این ابلاغ به ‌عنوان مربی تیم ملی اسکی صحرانوردی بانوان فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید. امید است با توکل به خداوند متعال و با رعایت کلیه مقررات و ضوابط، در انجام امور محوله موفق باشید.

گلناز ساوجی از برترین ورزشکاران رشته اسکی صحرانوردی بانوان ایران بوده که سابقه حضور چندین ساله در تیم ملی را در کارنامه دارد و در چندین دوره رقابت‌های اسکی صحرانوردی قهرمانی جهان نیز حضور یافته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز