از کسب سه امتیاز خوشحالم ‌‌؛

گرشاسبی: بازیکنان ما با احتیاط بازی کردند/ هیچ خطری پرسپولیس را تهدید نمی‌کند

۱۳۹۷/۰۷/۰۱ - ۲۱:۱۸:۱۷
کد خبر: ۷۵۶۲۶۲
گرشاسبی: بازیکنان ما با احتیاط بازی کردند/ هیچ خطری پرسپولیس را تهدید نمی‌کند
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، گفت: تا این لحظه هیچ خطری ما را برای حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا تهدید نمی‌کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل پرسپولیس پس از پیروزی ارزشمند پرسپولیس با یک گل مقابل سپیدرود در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازیکنان ما با احتیاط بیشتری بازی کردند چراکه در صورت مصدومیت هر کدام از بازیکنان به مشکل برمی‌خوردیم. شاهد بودیم که با این وجود موقعیت‌های زیادی تبدیل به گل نشد و همین موضوع روی اعصاب و روان بازیکنان و هواداران بود.

مدیرعامل پرسپولیس با ابراز خوشحالی از کسب سه امتیاز این دیدار یادآور شد: با کسب سه امتیاز این دیدار و پیروزی مقابل الدحیل قطر روحیه خوبی را قبل از داربی به دست آوردیم تا مقابل استقلال بهتر و با انگیزه بیشتر بازی کنیم.

او با اشاره به تعهداتی که مدیران سابق پرسپولیس نسبت به علی دایی به وجود آورده بودند، گفت: با توافقی که با آقای دایی صورت گرفت قرار است مالیات او را ما پرداخت کنیم و پرداختی‌هایی هم به او داشتیم که منجر به حل پرونده مالی با علی دایی شد و در نهایت تا این لحظه هیچ خطری ما را برای حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا تهدید نمی‌کند.

مدیرعامل پرسپولیس نسبت به برنامه تیمش در روزهای آینده و حضور در داربی و مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: ما هیچ درخواستی برای تغییر بازی‌ها نداریم و همیشه آماده حضور در مسابقات هستیم.

گرشاسبی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه کارلوس کی‌روش به شرط برگزاری همه برنامه‌ها و اردوهای تیم ملی با فدراسیون فوتبال قرارداد امضا کرده و این موضوع نیازمند تعامل و همکاری باشگاه‌هاست، گفت: درباره این موضوع اظهارنظری نداشته باشم بهتر است اما انتظار داریم کادر فنی تیم ملی در ورزشگاه حضور داشته باشند و بازی‌های ما را مشاهده کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز