به امکانات و اردوهای بیشتری نیاز داریم؛

اینانلو: عملکرد جوانان فراتر از حد انتظار بود

۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۰:۲۲:۴۴
کد خبر: ۷۵۶۴۳۴
اینانلو: عملکرد جوانان فراتر از حد انتظار بود
مربی تیم ملی تفنگ ایران گفت: همان طور که انتظار می رفت در رقابت های قهرمانی جهان، ملی پوشان کشورمان در رده سنی جوانان به خوبی ظاهر شدند و می توان گفت عملکرد آنان فراتر از حد انتظار بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ابراهیم اینانلو درباره نتایج ملی پوشان در مسابقات قهرمانی جهانی گفت: همان طور که انتظار می رفت ورزشکاران در این مسابقات خوب بودند. بچه ها در بازی های آسیایی تحت فشار بودند اما این مساله در رقابت های جهانی کره ازدوش ورزشکاران برداشته شد و شاهد عملکرد بهتری از سوی آنها بودیم. ملی پوشان تیراندازی رکوردهای فوق العاده ای داشتند و حتی ما توانستیم اولین ها را تجربه کنیم. در ماده های مختلف فینالیست داشتیم که در نهایت 4 مدال کسب شد. البته در جلساتی که داشتیم پیش بینی می کردیم نتایج بهتری نسبت به بازیهای آسیایی کسب شود و خوشحالم که تیراندازان کشورمان در این رقابت ها به حق خود رسیدند.

وی در پاسخ به این سوال که بزرگسالان بر خلاف جوانان نتایج خوبی نداشتند، گفت: در این رقابتها بهترین های جهان حضور داشتند و ملی پوشان کشورمان همه تلاش خود را برای رسیدن به موفقیت انجام دادند. در این بین پوریا نوروزیان توانست رکورد خوبی را بر جای بگذارد که همه این رکوردها در جلسات مختلف با گوران ماکسیموویچ سرمربی تیم ملی کارشناسی خواهد شد.

اینانلو افزود: ورزشکاران بزرگسال ما وقتی جوان بودند از صفر با لازلو شروع کردند اما جوانان ما حالا ورزشکارانی مثل الهه احمدی، نجمه خدمتی و جام بزرگ را پیش رو دارند. تمرین با بزرگسالان سطح جوانان را هم بالا می برد. تیراندازی ورزشی است که در آن آمادگی ذهنی مهم است. تیم جوانانی که ما داریم 3-4 سال است که کار خود را آغاز کرده و راه بسیاری در پیش است، اگرچه آنها سن کمی دارند اما از نظر فنی کمتر از بزرگسالان نیستند.

مربی تیم ملی تفنگ ایران در پاسخ به این سوال که نکونام در بازیهای آسیایی نتیجه خوبی نداشت اما در مسابقات جهانی هم طلا و هم نقره گرفت، تصریح کرد: اگر اردوی هانوفر لغو نمی شد، عملکرد ما در بازیهای آسیایی بهتر می شد. کنسل شدن این اردو با وجود تلاش های فدراسیون به دلیل عدم صدور ویزا از سوی سفارت بود، در غیر این صورت به نتیجه بهتری می رسیدیم. فشاری که ورزشکاران ما در بازیهای آسیایی داشتند باعث شد تا راحت تر در مسابقات جهانی شرکت کنند.

اینانلو درباره برنامه های پیش روی تیراندازی گفت: تیم در استراحت است اما سیاوش ذوالفقاریان (تفنگ) و عرفان صلواتی (تپانچه) با توجه به کسب دو سهمیه المپیک نوجوانان که برای نخستین بار در تاریخ ورزش تیراندازی به دست آمده است، در اردوی آمادگی به سر می برند و امیدوارم آنها نیزدر این بازیها عملکرد خوبی داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز