در چارچوب تورنمنتی چهارجانبه صورت می‌گیرد؛

بازی تدارکاتی ملی‌پوشان عراقی استقلال و پرسپولیس با مسی و نیمار

۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۱۲:۰۲:۰۵
کد خبر: ۷۵۶۵۰۳
بازی تدارکاتی ملی‌پوشان عراقی استقلال و پرسپولیس با مسی و نیمار
تورنمنتی 4 جانبه را با حضور تیم های آرژانتین، برزیل، عربستان و عراق برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فدراسیون فوتبال عربستان برای آماده سازی و برگزاری چند دیدار تدارکاتی، قرار است تورنمنتی 4 جانبه را با حضور تیم های  آرژانتین، برزیل و عراق برگزار کند و بر همین اساس، سرگو کاتانچ، ستاره سابق تیم ملی اسلوونی اسامی 23 بازیکن منتخب خود را برای حضور در این رقابت ها اعلام کرد که نام بشار رسن (ستاره تیم پرسپولیس) و همام طارق (ستاره تیم استقلال) در آن دیده می شود و احتمال دارد این 2 بازیکن مقابل ستاره های برزیل و آرژانتین و همچنین مسی و نیمار بازی کنند.

بر اساس قرعه کشی انجام شده، عراقی ها با هدایت کاتانچ در نخستین بازی تورنومنت به مصاف آلبی سلسته (لقب تیم ملی آرژانتین) می روند تا همام و بشار مقابل ستاره های سرشناس آرژانتین بازی کنند. این دیدار 20 مهر ماه در کشور عربستان برگزار می شود و در روز اول مسابقات عربستان نیز به مصاف برزیل خواهد رفت.

در روز دوم مسابقات که 24 مهرماه برگزار می شود، عربستان و عراق با یکدیگر دیدار می کنند و برزیل و آرژانتین نیز دربی آمریکای جنوبی را در ریاض آغاز می کنند که نبرد حساس در خاورمیانه است. در ادامه هم عراق با برزیل بازی خواهد کرد که تقابل بشار و طارق با خط دفاع فوق ستاره سلسائو می تواند جالب توجه باشد.

تیم ملی فوتبال عراق در گروه D رقابت های جام ملت های آسیا 2019 امارات با تیم های یمن، ویتنام و ایران همگروه است و باید در آخرین دیدار مرحله گروهی با شاگردان کارلوس کی روش پرتغالی دیدار کنند. این 2 تیم بازی های رو در روی زیادی با هم دارند که در بیشتر آن یوزهای ایران به پیروزی رسیده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز