محمدرضا رحمانی‌فر در گفتگو با خبرگزاری برنا:

می‌خواهم در المپیک نتیجه مطلوبی کسب کنم/ به‌دست آوردن مدال برای من اصلا دور از انتظار نخواهد بود

۱۳۹۷/۰۷/۰۴ - ۱۳:۲۸:۰۵
کد خبر: ۷۵۷۴۳۷
می‌خواهم در المپیک نتیجه مطلوبی کسب کنم/ به‌دست آوردن مدال برای من اصلا دور از انتظار نخواهد بود
ملی پوش دوومیدانی کشورمان گفت: سطح المپیک بسیار بالا است اما قول می دهم که فقط برای کسب مدال به این رقابت ها بروم و اعتقاد دارم به دست آوردن مدال برای من اصلا دور از دسترس نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمدرضا رحمانی فر، ملی پوش دوومیدانی کشورمان که به نمایندگی از ایران در بازی های المپیک جوانان بوینس آیرس در ماده پرتاب دیسک حضور خواهد داشت، در مورد نحوه انتخاب برای این رقابت ها در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: من در کشور بلاروس در جریان رقابت های بین المللی اروپا با پرتاب 61.23 در جایگاه نخست قرار گرفتم. دو هفته بعد از این مسابقه در جریان رقابت های انتخابی المپیک در کشور تایلند با پرتاب 58.75 نایب قهرمان شدم و جواز حضور در المپیک جوانان را کسب کردم البته در این مسابقه دچار سرماخوردگی شدیدی شدم وگرنه قطعا می توانستم فراتر از 62 متر دیسک را پرتاب کنم.

پرتابگر کشورمان در مورد نحوه و شرایط آمادگی خود برای حضور در المپیک اظهار داشت: در حال حاضر در اردوی آماده سازی تیم ملی در شهر گرگان به سر می برم. شرایط برگزاری اردو خوب است و ما هر روز به همراه مربی روسی ام در حال تلاش برای رسیدن به صد در صد آمادگی هستم تا بتوانم در کشور آرژانتین به نتیجه مطلوبی دست پیدا کنم.

او در مورد پیش بینی اش از نتیجه ای که به دست خواهد آورد بیان کرد: در حال حاضر فشار بسیار زیادی را در جریان تمرین تحمل می کنم تا بتوانم با آمادگی کامل به المپیک بروم سطح المپیک بسیار بالا است اما  قول می دهم که فقط برای کسب مدال به این رقابت ها بروم و اعتقاد دارم به دست آوردن مدال برای من اصلا دور از دسترس نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز