محمدرضا مامانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تقابل پرسپولیس با السد فینال زودهنگام آسیا است/ می‌توانیم در تهران کار حریف را تمام کنیم

۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۹:۰۴:۱۰
کد خبر: ۷۵۸۱۳۱
تقابل پرسپولیس با السد فینال زودهنگام آسیا است/ می‌توانیم در تهران کار حریف را تمام کنیم
بازیکن اسبق پرسپولیس به فینالیست شدن این تیم در لیگ قهرمانان آسیا امیدوار است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمدرضا مامانی، بازیکن اسبق پرسپولیس درباره دربی ۸۸ که با تساوی بدون گل به پایان رسید به خبرنگار برنا گفت: ما شاهد یک بازی درگیرانه بودیم و البته من برخلاف بسیاری معتقدم هر دو تیم تاکتیک خاصی را پیگیری می‌کردند و پرسپولیس هم با تلاش فوق العاده بازیکنانش برای رسیدن به گل چند بار تاکتیک خود را تغییر داد اما استقلال به نوعی بازی را بسته بود تا ابتدا گل نخورد که البته به این مهم نیز دست پیدا کرد.

وی افزود: برای حسین ماهینی بسیار ناراحت شدم و امیدوارم وضعیت او آنقدر که می گویند وخیم نباشد، پرسپولیس امسال شرایط خاصی دارد و نیازی نیست من بگویم برخی تیم را در این وضعیت ول کردند رفتند اما باز هم همین بازیکنان باغیرت و تعصب مثال زدنی که در مکتب پرسپولیس با او است توانستند در لیگ قهرمانان درخشش داشته باشند و امروزهم یک بازی بسیار حساس مقابل السد در قطر دارد.

مامانی درخصوص بازی حساس پرسپولیس مقابل السد گفت: ما ۱۲، ۱۳ بازیکن با غیرت و با تعصب داریم و واقعاً از جان برای پرسپولیس مایه می‌گذارند به قول معروف نشان دادند معنای بازی غیرتی و از جان مایه گذاشتن در مکتب پرسپولیس چیست. روی هم رفته بازی ساده ای در قطر نخواهیم داشت. فکر می‌کنم اگر بتوانیم آنجا در بازی‌مان را بسته نگه داریم در تهران با حمایت یار دوازدهم می توانیم مانند دور گروهی السد را شکست دهیم و به امید خدا به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

او گفت: به نوعی در نیمه نهایی یک فینال زودرس را بین پرسپولیس و السد خواهیم دید. پرسپولیس تا نیم فصل این روند را ادامه دهد قطعا می‌تواند امسال در جام حذفی و لیگ برتر به موفقیت دست پیدا کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز