یگانه غریب‌گشته در گفتگو با خبرگزاری برنا:

برای تکرار قهرمانی در جهان احتیاج به توجه بیشتری است/ فدراسیون کشتی حمایت‌های لازم را از بانوان دارد

۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۶:۲۵:۳۷
کد خبر: ۷۵۸۷۳۷
برای تکرار قهرمانی در جهان احتیاج به توجه بیشتری است/ فدراسیون کشتی حمایت‌های لازم را از بانوان دارد
عضو کمیسیون ورزشکاران کشتی گفت: فدراسیون حمایت های لازم را دارد ولی برای تکرار قهرمانی در مسابقات جهانی نیاز به توجه بیشتر است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ یگانه غریب گشته، دارنده مدال برنز رقابت های جهانی آلیش و عضو کمیسون ورزشکاران، در گفتگو با خبرنگار برنا درمورد قهرمانی تیم ملی کشتی کلاسیک بانوان در تورنمنت بین المللی لبنان عنوان کرد: خیلی خوب است که برای اولین بار این اتفاق افتاد و تیم بانوان هم توانست مانند تیم مردان در کشتی توانایی های خود را نشان بدهد. قبل از اعزام کمتر کسی تصور می کرد این تیم بتواند به عنوان قهرمانی برسد و بانوان ثابت کردند در صورت توجه می توانند هم پای مردان افتخار آفرینی کنند.

وی با اشاره به مسابقات قهرمانی جهان ادامه داد: این تیم در آذرماه قرار است در رقابت های جهانی شرکت کند بنابراین برای مسابقه ای به این مهمی اعزام به چنین تورنمنتی الزامی بود. خوشحالم که بانوان هم توانستند عملکرد خوبی داشته باشند و جواب اعتماد مسئولین را بدهند.

غریب گشته افزود: برای تکرار این قهرمانی در مسابقات جهانی نیاز به توجه بیشتری است، هرچند که فدراسیون حمایت های لازم را دارد. امیدوارم قبل از مسابقات برای تیم اردوهای مشترکی را برنامه ریزی کنند تا علاوه بر آمادگی شناخت کافی از تیم های حریف نیز داشته باشند.

وی درباره برگزاری فصل دوم لیگ کشتی کلاسیک بانوان گفت: سطح مسابقات مانند دوره اول لیگ بالا بود. تمام کشتی گیران با آمادگی کامل در این دوره شرکت کرده اند و نسبت به دوره قبل از تکنیک های بیشتری استفاده می کردند. این موضوع نشان می دهد هرچقدر پیش می رویم و نگاهمان به بانوان ویژه می شود روز به روز شاهد پیشرفت بانوان هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز