آینده روشن در انتظار ورزش ایران؛

حمایت رهبری، رمز موفقیت ورزشکاران/ دولت تدبیروامید، حامی اصلی قهرمانان/ آرزویی که محقق شد

۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۶:۴۵:۰۰
کد خبر: ۷۵۸۹۱۰
حمایت رهبری، رمز موفقیت ورزشکاران/ دولت تدبیروامید، حامی اصلی قهرمانان/ آرزویی که محقق شد
اتفاق خوب بعد از بازگشت کاروان ایران از بازی‌های آسیایی دیدار ورزشکاران مدال‌آور با رهبر معظم انقلاب بود که ایشان در این دیدار پای درد و دل و صحبت‌های قهرمانان کشور نشستند.

ورزش یکی از بهترین و ارزانترین ابزارها برای ایجاد نشاط و سلامتی در جامعه است و در چند سال اخیر شاهد این بودیم که با توسعه و پیشرفت ورزش در ایران بسیاری از معضلات اجتماعی در جامعه کمتر شده است. دولت یازدهم در ابتدای شروع به کار توجه به ورزش قهرمانی و همگانی را در دستور کار خود قرار داد و این مسئله در دولت دوازدهم نیز ادامه پیدا کرد. نتیجه این توجه عملکرد خوب ورزشکاران ما در میادین بین‌المللی بود و توانستیم در المپیک ریو و هم در بازی‌های آسیایی حاصل آن را ببینیم. شکوفایی ورزش بانوان در دولت یازدهم و دوازدهم، کسب اولین مدال بانوان ایران در المپیک توسط کیمیا علیزاده و همچنین مدال‌آوری رشته‌هایی مانند کبدی و واترپلو در جاکارتا افق روشنی را پیش روی ورزش ایران قرار داده است و با توجه به تاکید وزارت ورزش و جوانان و همچنین کمیته ملی المپیک روی ورزش پایه این امید وجود دارد که بتوانیم در المپیک 2020 و 2024 در کسب مدال بخصوص در رشته‌هایی که تابحال مدال نگرفته‌ایم طلسم‌شکنی کنیم.

آنچه برای یک ورزشکار ملی اهمیت دارد توجه مسئولین کشور به افتخاری است که در یک میدان بزرگ به دست آورده است. بعد از کسب مدال‌های خوشرنگ توسط کاروان ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا شاهد این بودیم که رهبر معظم انقلاب، رییس‌جمهور و نمایندگان مجلس شورای اسلامی عملکرد ورزشکاران ایران را تحسین کردند و این موضوع در رقابت‌های مهم قبلی مثل المپیک ریو و جام جهانی نیز اتفاق افتاده بود. در چهار سال گذشته کشور از لحاظ اقتصادی در مضیقه بود ولی این باعث نشد که دولت به تعهدات خودش نسبت به ورزشکاران بی‌تفاوت باشد و مراسم تجلیل از ورزشکاران هر سال برگزار شد و حتی طلب ورزشکاران از دولت نهم و دهم نیز در این دولت پرداخت شد تا دولت تدبیروامید نشان دهد که توجه به ورزش را فقط در شعار نگفته است.

1

اتفاق خوب دیگر بعد از بازگشت کاروان ایران از بازی‌های آسیایی دیدار ورزشکاران مدال‌آور با رهبر معظم انقلاب بود که ایشان در این دیدار پای درد و دل و صحبت‌های قهرمانان کشور نشستند. دیداری که شاید برای هر ورزشکار یک آرزو بود محقق شد و جوانان وطن توانستند از نزدیک رهبری را ملاقات کنند. هر کدام از ورزشکاران مشکلاتشان را گفتند و چه زیبا بود چهره مقام معظم رهبری وقتی با جان و دل به صحبت‌های افتخارآفرینان کشور گوش می‌داد. بعضی از ورزشکاران از وضعیت بد استان و شهر خود گفتند و بعضی دیگر درخواست معافیت خدمت سربازی داشتند و رهبری مثل یک پدر دلسوز گوش سپرد به خواسته‌ها و فرمودند که برای حل مشکلات دستورات لازم را خواهند داد.

بعد از این دیدار در گفتگویی که با ورزشکاران داشتیم همگی از احساس خوب خود در این دیدار گفتند و اینکه به آرزوی دیرینه خود رسیده‌اند. همه‌گی انگشترهای هدیه گرفته از رهبری را به دست داشتند و این دیدار را قوت قلب بزرگی برای خود می‌دانستند که با تلاش و انگیزه بیشتر به راه خود که همانا کسب افتخار و عزت برای کشور عزیزمان ایران است ادامه دهند.

یادداشت: محمدرضا پشوتن

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز