وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم افتتاح ورزشگاه پنج هزارنفری ملارد:

دیدار ورزشکاران با رهبر معظم انقلاب استثنائی، خارق العاده و منحصر به فرد بود

۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۶:۳۲:۱۰
کد خبر: ۷۵۹۳۸۰
دیدار ورزشکاران با رهبر معظم انقلاب استثنائی، خارق العاده و منحصر به فرد بود
دکتر سلطانی فر دیدار ورزشکاران مدال آور در بازی های آسیایی ٢٠١٨ با رهبر معظم انقلاب را استثنائی، خارق العاده و منحصر به فرد عنوان کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان، عصر امروز در حاشیه مراسم افتتاح ورزشگاه ٥ هزار نفری ملارد در پاسخ به سوالی پیرامون دیدار مدال آوران جاکارتا با رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: دیدار ورزشکاران با رهبر معظم انقلاب استثنائی، خارق العاده و منحصر به فرد بود.

دکتر سلطانی فر ادامه داد: دیدار مقام معظم رهبری با فرزندان خودشان از جامعه ورزش پدرانه بود و در یک فضای عاطفی و معنوی صورت گرفت.

وزیر ورزش و جوانان گفت: در این دیدار رهبر انقلاب با صبر و حوصله صحبت تک تک ورزشکاران را شنیدند و مدال آوران هم که برخی از آنها از مناطق محروم بودند پیام آور مردم مناطق خود بودند. 

او در ادامه تصریح کرد: در طی سال های اخیر اتفاقات خوبی در عرصه ورزش رخ داده و بانوان هم در افتخارات اخیر به ویژه بازی های آسیایی جاکارتا نقش عمده ای ایفا کردند و با یک مدال طلا،٦ نقره و ١٠ برنز نتیجه استثنائی گرفتند و در این دیدار استثنائی برخی از آنها با افتخار مدال های خود را به رهبر معظم انقلاب اهدا کردند.

سلطانی فر گفت: در هر صورت یک روز بسیار خوب و استثنائی رقم خورد و انرژی ما را در راستای خدمتگزاری به مردم بیشتر کرد و نگاه ریزبین مقام معظم رهبری و پیام های تقدیر ایشان هم برای ما مایه افتخار و سربلندی است و امیدوارم با تلاش بیشتر بتوانیم موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز