علیرضا اکبرپور:

استقلال با خودباوری می تواند قهرمان شود

۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۲:۲۰:۱۵
کد خبر: ۷۶۰۰۷۴
استقلال با خودباوری می تواند قهرمان شود
پیشکسوت استقلال می گوید این تیم توانایی ها زیادی دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا اکبرپور در گفتگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره پیروزی شب گذشته استقلال در مصاف با نفت مسجد سلیمان و صعود این تیم به مرحله بعدی جام حذفی گفت: معتقدم که استقلال با برنامه وارد زمین شد و اگر این تیم بدشانس نبود، در همان اوایل بازی، موفق به گلزنی می شد. بعد از گذشت دقایقی از بازی، بازیکنان نفت مسجد سلیمان کم کم به شرایط مسلط شدند و چند فرصت خوب هم داشتند. فکر می کنم استقلالی ها دچار کمی استرس هستند که با گذر زمان و کسب دو-سه پیروزی پیاپی این استرس از استقلال دور می شود. این استرس باعث می شود که بازیکنان فرصت های گلزنی را از دست بدهند و مطمئنم که در بازی بعدی که مقابل همین تیم نفت مسجد سلیمان خواهد بود، استقلال نمایشی به مراتب بهتر ارائه می دهد.

او افزود: من مطمئنم که استقلال پتانسیل بالایی برای موفقیت دارد و اگر بازیکنان استرس و فشار روحی را از خود دور کنند، می توانند هر تیمی را شکست دهند. امیدوارم این پیروزی تا حد زیادی به استقلالی ها در ادامه راه کمک کند. این استقلال چیزی برای قهرمانی کم ندارد و با خود باوری می تواند راه را ادامه دهد.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که بازی بعدی آبی پوشان مقابل نفت مسجد سلیمان را چطور ارزیابی می کند، گفت: همانطور که گفتم، فکر می کنم استقلال در بازی بعدی بهتر ظاهر می شود. چون هم فشار از روی استقلال برداشته شده و تیم راحت تر است و هم اینکه بازی بعدی در چارچوب لیگ برتر است و فشار بازی های حذفی در آن وجود ندارد. به همین دلیل فکر می کنم استقلال بهتر از بازی اخیرش ظاهر خواهد شد و آرزو می کنم که روند استقلال در ادامه راه بهتر هم شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز